arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶

پاسخ دندان شکن علی دایی به حاشیه‌سازی عربستان و عمر خریبین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اسطوره فوتبال ایران که بعد از شکست پرسپولیس با انتشار پستی به گلهایش برابر عربستان اشاره کرده بود، اکنون با کری شدیدی از سوی عربستانی‌ها مواجه شد که با پاسخ دندان شکن او همرا بوده است.
 
 
به گزارش انتخاب، علی دایی، مهاجم اسطوره‌ای فوتبال ایران که آقای گل جهان محسوب می‌شود و سابقه بازیگری و حضور روی نیمکت پرسپولیس را در کارنامه دارد، بعد از شکست دور از انتظار سرخپوشان برابر الهلال برای دلگرمی هواداران و کم کردن تلخی این شکست در پاسخ به کری الهلالی‌ها به انتشار پستی در خصوص گلزنی‌اش به تیم‌های باشگاهی و ملی این کشور پرداخت.

بعد از این پست بود که کاریکاتوریست عربستانی در پستی جنجالی پاسخ علی دایی را با شلاقی در دست عمر خریبین، مهاجم سوریایی الهلال و ترس اسطوره ایران و علیرضا بیرانوند داد. موضوعی که با واکنش تند و دندان شکن علی دایی همراه بوده است. مهاجم اسطوره‌ای فوتبال ایران در این پست آورده است:

متاسفم برای قومی که تا این حد از ایران و ایرانی عقده دارند که بعد از یک مسابقه فوتبال اینگونه عقده گشایی می کنند و کردند و عده ای از آنها دچار توهم شده اند و رفتاری داشتند و دارند در حد قرون وسطا. کشوری که به غیر از خانه خدا هیچ ندارد... مورد دیگر اینکه روح فوتبال بازی جوانمردانه است نه توهین و شلاق و تکان دادن پرچم کشوری دیگر. اگر ایران نبود تمامیت ارضی سوریه زیر سوال بود و مردمش هنوز زیر دستان داعش اسیر بودد. یادتان باشد ایران و ایرانی هرگز از قوم شما شلاق نخواهد خورد و من به ایرانی بودنم افتخار می کنم و از کوچکترین توهینی به مردم و خاک کشورم نخواهم گذشت.

پاسخ دندان شکن علی دایی به حاشیه‌سازی عربستان و عمر خریبین 
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان