arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۶

علی کریمی: تاوان بازی با نام مرا خواهند داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید فعلا در تمرینات این تیم حاضر می‌شود تا ببیند در آینده چه می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی کریمی که به عنوان سرمربی تمرین روز شنبه تیم نفت تهران را هدایت می‌کرد، در حاشیه این تمرین گفت: من هم دیشب شنیدم که درخشان سرمربی شده ولی ما با باشگاه قرارداد داریم و حرفه‌یی این بود که امروز در تمرین حاضر شویم. الان هم تمرین می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

او درباره پیامک استعفایی که به جهانیان فرستاده بود، بیان کرد: من که نگفته‌ام چنین پیامکی نداده‌ام. حرف این بود که قبل از این پیامک، پیامک‌های دیگری هم بود که در آن‌ها نوشته بودم که کم و کسری‌هایی وجود دارد و شرایط برای ادامه کار مهیا نیست. این پیامک‌ها هم قبل از بازی با سپاهان بود. البته جهانیان مالک باشگاه است و می‌تواند هرکاری بکند ولی هرچیزی قواعد خودش را دارد. نمی‌دانم مشاوران او چه کسانی هستند ولی امیدوارم این مشاوران به نفع او عمل کنند.

سرمربی نفت تهران در واکنش به این سوال که جهانیان گفته شرایط باشگاه را بهتر کرده و بدهی‌های مالیاتی را پرداخت کرده است، اظهار کرد: درباره مالیات چیزی نمی‌دانم چون در حیطه کار من نیست ولی این‌گونه هم نیست که شرایط معمولی حاکم باشد. الان ما چند مدل توپ در محل تمرین داریم. این درحالی است که داشتن توپ یک امر خیلی معمول برای تیم فوتبال است. آخرین بار که جهانیان را دیدیم، در هتل و قبل از بازی با سپاهان بود. اگر او به این شرایط می‌گوید امکانات، پس ما جایی امکانات ندیده‌ایم.

وی در واکنش به این سوال که جهانیان مدعی شده که چون او مدرک A آسیا را ندارد، نمی‌تواند روی نیمکت نفت در بازی‌های آسیایی بنشیند، گفت: این بحث‌ها مطرح نیست. بله در آسیا روی کارت من نمی‌تواند عنوان سرمربی بخورد ولی مگر در لیگ خورده؟ من در لیگ هم با کارت مربی روی نیمکت هستم. از طرفی ما همکارانی مثل امامی‌فر داریم که مدرک A دارند و می‌توانیم به اسم آن‌ها کارت سرمربی بگیریم. آیا این آقا آن زمان که دنبال عکس گرفتن با من بود و التماس می‌کرد سرمربی شوم، این چیزها را نمی‌دانست؟ به نظرم بهتر است ایشان سکوت کنند تا مردم قضاوت کنند.

کریمی در پاسخ به این سوال که مالک نفت مدعی شده قراردادش به عنوان مربی ثبت شده و او (کریمی) اصلا سرمربی نیست، گفت: من نمی‌دانم برخی‌ها از این که وارد فوتبال می‌شوند، چه هدفی دارند. فرض بگیریم که اصلا قرارداد من به عنوان مربی ثبت شده باشد، پس چرا بیست روز است به عنوان سرمربی کار می‌کنم؟ بازهم می‌گویم که او مالک است و می‌تواند تصمیم بگید البته به شرط این که قواعد کار را رعایت کند.

او ادامه داد: برنامه تمرینی ما تا بازی با استقلال هم مشخص است. قطع همکاری اصولی دارد و هرچیزی قواعدی دارد. ما به کارمان ادامه می‌دهیم تا حقیقت روشن شود.

سرمربی تیم نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست ماجرای درخشان و دایی در پرسپولیس این‌بار برای او پیش بیاید؟ اظهار کرد: من قبل از این داستان‌ها کلا دوتا مصاحبه داشتم و سایر صحبت‌هایم در نشست خبری بوده است. حالا آمار صحبت‌های آقایان را هم در بیاورید و ببینید چقدر حرف زده‌اند. ما کار خودمان را ادامه می‌دهیم. او برایش فوتبال مهم نیست. همه می‌دانند در چه شرایطی ما تیم را در دست گرفتیم. از طرفی فکر نمی‌کنم نتایج‌مان تا الان بد بوده باشد. آرشیو عکس‌ها و فیلم‌های مسائلی که به آن اشاره کردید موجود است. من فکر می‌کنم هرکسی قابلیت یک‌بار اعتماد را دارد و من شجاعت این را دارم که بگویم در اعتماد به این افراد اشتباه کردم. طبیعتا توانایی مقابله با این مسائل را هم دارم.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا پژواک کرم‌پور مربی‌ای که در آلمان مدرک گرفته و گفته می‌شود قرار است به نفت تهران اضافه شود را می‌شناسد؟ اظهار کرد: من در آلمان که بازی می کردم، الکس نوری را هم نمی‌شناختم و طبعا این آقا را هم نمی‌شناسم. همان‌طور که گفتم قطع همکاری اصولی دارد و ما تا انتهای ماجرا هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مالکیت نفت به طور کامل به جهانیان منتقل شده، گفت: مالکیت او یک ماهه است و فعلا مالک است. باید دید در ادامه چه می‌شود. شرکت بهنام پیشرو مالک قبلی ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را داده و مالک فعلی هم یک چک برای دهم مهر به بازیکنان داده است.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا قبول ندارید دلیل حضور مجدد درخشان تعهد مالی باشگاه به دلیل اخراج او بوده است؟ گفت: مسوولیت این مسائل با وزارت نفت است. اگر تیم کامل منتقل می‌شد ربطی به وزارت نداشت ولی الان تعهدات مالکان فعلی باعث افزایش بدهی می‌شود و البته این مسوولیت من نیست تا آن را پیگیری کنم.

وی درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به این که درخشان قبول کرده سرمربی نفت شود چیست؟ گفت: طرف حساب من درخشان نیست. او یک مربی است و مثل همه مربیان دوست دارد کار کند. من روی صحبتم با مالک باشگاه است. اگر این افراد خوب بودند، چرا با همان‌ها ادامه کار نداد؟ حرفه‌یی این است که ابتدا کار را با کادر فعلی تمام کنید و سپس به دنبال نفر بعدی باشید.

سرمربی تیم نفت تهران در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد با نامش بازی شده است؟ بیان کرد: مطمئنا تاوان بازی با نام مرا خواهند داد. این قضیه داستان‌هایی دارد و باید تاوان این کارشان را بدهند تا فردا نروند پشت سر ما بخندند.
نظرات بینندگان