arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۶

وضعیت ترافیکی تهران در تاسوعا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در تاسوعای حسینی گفت: در بعضی از معابر از جمله مسیر خیابان سرچشمه به دلیل متراکم بودن ترافیک، محدودیت تردد اعمال شده است.

سرهنگ محمد رازقی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر خیابان شریعتی در مسیر جنوب به شمال از بالاتر از پل صدر تا میدان قدس ترافیک متراکم است.
 
وی با اشاره به متراکم بودن ترافیک در تقاطع مسجد به سمت جنوب در محدوده سعادت آباد گفت: در این محدوده، خیابان خوردین شمال به جنوب ترافیک متراکم است که به رانندگان توصیه می کنیم برای تردد در این محدوده از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
 
سرهنگ رازقی با بیان اینکه در خیابان مصطفی خمینی در مسیر شمال به جنوب، از تقاطع سرچشمه به سمت جنوب ترافیک متراکم است، افزود: به دلیل متراکم بودن ترافیک در این مسیر، محدودیت تردد اعمال شده است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: ترافیک در مسیر شرق به غرب خیابان امیرکبیر از بعد از تقاطع ری تا بعد از سرچشمه و در خیابان جمهوری در مسیر غرب به شرق، محدوده میدان بهارستان ترافیک متراکم است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی محدوده خیابان خیام اظهار کرد: در این محدوده در مسیر جنوب به شمال از میدان محمدیه تا 15 خرداد به علت تردد دستجات عزاداری ترافیک متراکم است و خیابان مولوی از قبل از تقاطع تختی تا تقاطع وحدت اسلامی نیز چنین وضعیتی دارد.

سرهنگ رازقی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به خلوت بودن معابر به ویژه معابر بزرگراهی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه سرعت مطمئنه و مجاز را رعایت کنند که در صورت عدم رعایت این قوانین، قطعا شاهد حوادثی خواهیم بود.
نظرات بینندگان