arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۶

حذف سه فرنگی‌کار ایران در روز اول تورنمنت قزاقستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در جریان نخستین روز از رقابت های کشتی فرنگی جام تورلیخانوف در قزاقستان، سه فرنگی‌کار ایران با شکست مقابل رقبا، حذف شدند.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی جام تورلیخانوف در قزاقستان، میثم دلخانی در وزن ۵۹ و پیام بویری و شایان عفیفی در وزن ۷۵ کیلوگرم با شکست مقابل حریفانشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در این روز از رقابت‌ها، مسابقات اوزان ۵۹، ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم برگزار شد که میثم دلخانی نماینده کشورمان در وزن ۵۹ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل حریف قزاق شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در وزن ۷۵ کیلوگرم شایان عفیفی با نتیجه ۴ بر یک مقابل حریف اوکراینی شکست خورد و حذف شد.

پیام بویری در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۲ از سد حریف خود گذشت اما در دور بعد مقابل کیم هیونگ وو قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رده‌بندی سه وزن نخست این مسابقات به شرح زیر است:

۵۹ کیلوگرم: ۱- کیم سئوگ هاک (کره جنوبی) ۲- روسلان ایتمگنوف (قزاقستان) ۳- نورسلطان کالمیرزایف (قزاقستان) و فیروز توختایف (ازبکستان)

۷۵ کیلوگرم: ۱- فاتح چنگیز (ترکیه) ۲- میندیا تسولوکیدزه (گرجستان) ۳- آرسن جلفالکیان (ارمنستان) و شماگی بولکوادزه (گرجستان)

۹۸ کیلوگرم: ۱- نیکیتا ملنیکوف (روسیه) ۲- دمیتری تیمچنکو (اوکراین) ۳- ارکین شایکنوف (قزاقستان) و دانیل سوتنیکوف (روسیه)
نظرات بینندگان