arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۶

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه های استان قزوین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در لاین جنوبی آزاد راه های «قزوین - زنجان»، « قزوین - رشت » و « قزوین - کرج» در عصر روز یکشنبه نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش انتخاب، سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت و گو با ایرنا یاد آور شد: ترافیک در کنار گذر شمالی قزوین و آزاد راه قزوین - رشت کمی سنگین تر از سایر محورها است.

وی به رانندگان توصیه کرد تا تا ضمن خودداری از عجله و شتاب در رسیدن به مقصد، به توصیه ماموران پلیس راه مستقر در سطح جاده ها عمل کنند.

وی اظهار کرد: رانندگان باید به ازای هر 2 ساعت رانندگی حداقل 20 دقیقه به استراحت پرداخته و هنگام رانندگی نیز از صحبت کردن با سرنشینان داخل خودرو و تلفن همراه خودداری کنند.

سرهنگ بیگلری افزود: رعایت مقررات رانندگی از سوی رانندگان باعث شده تا عصر امروز / یکشنبه/ شاهد هیچ حادثه منجر به فوتی در سطح جاده های استان نباشیم.

50 تیم گشتی به همراه 10 تیم گشت نامحسوس، هفت ایستگاه و هفت پاسگاه پلیس راه در سطح جاده ها نسبت به ثبت تخلفات و اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام می کنند.

6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.
نظرات بینندگان