arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶

العبادی: اجازه نمی‌دهیم خللی در مبارزه با تروریسم به وجود آید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز یکشنبه در گفت وگوی تلفنی با احمد ابو الغیط دبیرکل اتحادیه عرب گفت: اجازه نمی دهیم اختلافات خللی در مبارزه با گروه های تروریستی به وجود آورد.

به گزارش پایگاه خبری شفق نیوز عراق، حیدر العبادی در تماس تلفنی که از سوی احمد ابوالغیط انجام شد، افزود: نیروهای ارتش عراق در این روزها پیروزی های بزرگی را به دست آوردند و مناطق وسیعی را آزاد کردند و عراق اجازه نمی دهد تا اختلافات تاثیری بر جنگ با گروه های تروریستی بگذارد.
 
نخست وزیر عراق در گفت وگو با دبیرکل اتحادیه عرب گفت: آنچه که ما در قبال اقلیم کردستان انجام دادیم یک سری اقدامات قانونی دولت فدرال برای حفظ وحدت و یکپارچگی عراق است و ما نمی خواهیم با این اقدامات هموطنان مان را در اقلیم مجازات کنیم.
 
ازسوی دیگر احمد ابوالغیط گفت: اتحادیه عرب مخالف همه پرسی غیرقانونی اقلیم کردستان است و بر ضرورت وحدت و یکپارچگی عراق تاکید دارد.
 
دبیرکل اتحادیه عرب با تاکید بر پیروزی های ارتش عراق در برابر تروریست ها گفت: اتحادیه عرب اوضاع در عراق را زیر نظر دارد و توجه ویژه ای به تحولات عراق دارد.
 
دبیرکل اتحادیه پنجشنبه گذشته نیز در گفت وگوی تلفنی با ابراهیم الجعفری وزیر خارجه عراق با حمایت از دولت این کشور درخصوص آخرین تحولات عراق پس از همه پرسی اقلیم کردستان گفت وگو کرد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: العبادی ، کردستان
نظرات بینندگان