arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶

عناوین روزهای هفته استاندارد اعلام شد

امسال برگزاری روز جهانی استاندارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نخست آنکه سازمان ملی استاندارد دستاوردهای بزرگی، به ویژه در حوزه بین الملل داشته که یکی از آنها انتخاب طرح پوستر یک هنرمند ایرانی به عنوان «پوستر روز جهانی استاندارد» است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان ملی استاندارد ایران با اعلام نام روزهای هفته استاندارد گفت: آیین بزرگداشت روز جهانی استاندارد روز سه شنبه 25 مهر ماه در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

سید جمال هادیان با اعلام این خبر گفت: امسال برگزاری روز جهانی استاندارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نخست آنکه سازمان ملی استاندارد دستاوردهای بزرگی، به ویژه در حوزه بین الملل داشته که یکی از آنها انتخاب طرح پوستر یک هنرمند ایرانی به عنوان «پوستر روز جهانی استاندارد» است.

وی ادامه داد: سازمان  بین المللی استاندارد شعار « استانداردها شهرها را هوشمندتر می­کند» را به عنوان شعار سال 2017 اعلام کرده است و از آنجایی که این شعار با سیاستهای دولت در ایجاد دولت الکترونیک و هوشمندسازی فرآیندها مطابقت دارد نامگذاری روزهای هفته استاندارد نیز متناسب با همین شعار انجام پذیرفته است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد  گفت: از روز شنبه 22 مهرماه تا جمعه 28 مهرماه به عنوان هفته استاندارد در­ نظر گرفته شده است که به این ترتیب نامگذاری شده اند. شنبه 22 مهرماه: استاندارد و اقتصاد هوشمند؛ یکشنبه 23 مهر: استاندارد و سفر هوشمند؛ دوشنبه 24 مهر: استاندارد و تغذیه هوشمند؛ سه شنبه 25 مهر: استاندارد و کار هوشمند؛ چهارشنبه 26 مهر :استاندارد و مسئولیت هوشمند؛ پنج شنبه 27 مهر: استاندارد و شهر هوشمند و جمعه 28 مهر: استاندارد و زندگی هوشمند.

هادیان افزود: در این هفته برنامه های متعدد و متنوعی در سراسر کشور اجرا می شود و آیین بزرگداشت روز جهانی استاندارد روز سه شنبه 25 مهر ماه در سالن اجلاس سران کنفرانس اسلامی در تهران برگزار خواهد شد. در این آیین از واحدهای منتخب تولیدی و برگزیدگان سایر حوزه های مرتبط با استاندارد با حضور مقامات ارشد دولت قدردانی می شود. 
نظرات بینندگان