arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶

پوتین حادثه مرگبار «لاس‌ وگاس» را به ترامپ تسلیت گفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس‌ جمهور روسیه در پیامی کشتار شب گذشته «لاس‌ وگاس» را به خانواده قربانیان، مردم آمریکا و ترامپ تسلیت گفت.

به گزارش انتخاب به نقل از راشا تودِی، ولادیمیر پوتین رئیس‌ جمهور روسیه در پیامی حادثه تیراندازی مرگبار در «لاس‌ وگاس» را به خانواده قربانیان، مردم آمریکا و ترامپ رئیس جمهور این کشور  تسلیت گفت.
 
پوتین حادثه مرگبار «لاس‌ وگاس» را به ترامپ تسلیت گفت

در همین رابطه، خبرگزاری فرانسه ساعاتی پیش با انتشار یک خبر فوری اعلام کرده بود که پلیس فدرال آمریکا «اف بی آی» اعلام کرده است که عامل تیراندازی مرگبار در «لاس وگاس» آمریکا هیچ ارتباطی با گروه های تروریستی بین المللی نداشته است.

این در حالیست که خبرگزاری اعماق وابسته به گروهک تکفیری- وهابی داعش ۲ ساعت پیش با انتشار خبری  مسئولیت تیراندازی در «لاس وگاس» آمریکا را بر عهده گرفته بود.

این گروهک تروریستی در ادامه مدعی شده بود که عامل کشتار شب گذشته در «لاس وگاس» آمریکا چند ماه پیش به اسلام گرویده بود!

شبکه تلویزیونی «سی‌اِن‌اِن» نیز ساعتی پیش در گزارشی حادثه تیراندازی شب گذشته در «لاس وگاس» را مرگبارترین تیراندازی تاریخ آمریکا توصیف کرد.

در گزارش «سی‌اِن‌اِن» فهرستی از ۱۰ تیراندازی جمعی در یک روز در تاریخ آمریکا از سال ۱۹۴۹ تا کنون مورد بررسی قرار گرفته و بر این اساس، حادثه مذکور به عنوان مهلک ترین کشتار در این کشور اعلام شده است.

بر اساس اعلام «سی‌اِن‌اِن»، شمار کشته ها و زخمی های تیراندازی در حادثه شب گذشته لاس وگاس آمریکا به ۵۷۳ نفر افزایش یافته است.

لازم به ذکر است، پلیس ایالت نوادا آمریکا شب گذشته از وقوع درگیری مسلحانه در یکی از هتل های شهر لاس وگاس خبر داده بود.

همچنی در جریان این تیراندازی ۵۸ نفر کشته شده اند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان