arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶

پاسخ مطهری به تذکر قاضی‌پور: مردم دروغ پردازی را نمی‌پذیرند/ پسران لاریجانی به خارج از کشور نرفته‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم ارومیه درباره برخی مطالب منتشر شده در رسانه های ضد انقلاب پیرامون علی لاریجانی رییس مجلس گفت: مردم این دروغ پردازی ها را به راحتی نمی پذیرند و پسران آقای لاریجانی نیز طلبه و دانشجو هستند و پای آن ها به خارج نرسیده است.
 
به گزارش ایرنا، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس در تذکری شفاهی گفت: متاسفانه مدتی است سایت معلوم الحالی با مدیریت عده ای ضد انقلاب مثل خوره به جان نیروهای انقلاب افتاده و هر روز به بهانه واهی به دنبال تخریب اعتماد عمومی است.

وی افزود: مهمترین هدف این سایت ضدانقلاب سلب اعتماد و کاشت بذرناامیدی در جامعه است که با تمسک به اطلاعات جعلی و دروغ نسبت به شخصیت ها و مقامات کشوری و لشکری اقدام می کند؛ یک روز از محمدرضا عارف حرفی می زند و امروز به ناحق و دروغ نام علی لاریجانی را بر سرزبان ها انداخته است با این ادعا که ایشان تابعیت کشور کانادا را دارد و فرزندانش در این کشور هستند.

وی ادامه داد: این در حالی است که ما نمایندگان می دانیم ایشان دو فرزند پسر دارد که یک نفر در حوزه علمیه قم مشغول طلبگی و دومی دانشجوی دکتری در تهران است که در این ایام نیز با ما عزاداری می کرد و تا کنون هیچ سفر خارجی نداشته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس از مسوولان خواست با این سایت دروغ افکن و شایعه پرداز برخورد کند.

قاضی پور افزود: وزیر ارتباطات باید در این زمینه پاسخگو باشد، او می تواند برخورد کند چرا برخورد نمی کند؟ امروز ارکان نظام یکی مجلس است که هم رهبر معظم انقلاب و هم امام راحل فرمودند این مجلس در راس امور است، اگر رییس مجلس را نشانه گرفتند تمام نمایندگان را نشانه می گیرند لذا من از رییس جلسه علنی مجلس می خواهم به وزیر ارتباطات ابلاغ کنید جلو این ضد انقلاب ها را بگیرد.

علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست ساعاتی از جلسه علنی روز سه شنبه مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: احساس مسوولیت شما قابل تقدیر است اما می دانید اینجور مطالب در سایت های خبری و کانال های تلگرامی زیاد است در این مورد اگر در یکی از سایت های خبری باشد هیات نظارت بر مطبوعات می تواند وارد شود و به عنوان مدعی العموم پیگیری کند و اگر نه که آن کمیته تشخیص مصادیق مجرمانه که در وزارت ارتباطات مستقر است می تواند پیگیری کند یا اگر شاکی خصوصی داشته باشد پیگیری می شود.

وی افزود: متاسفانه درباره مقامات کشور از این حرف ها زیاد می زنند البته مردم ما نیز به این راحتی نمی پذیرند، پسران آقای لاریجانی یکی طلبه و دیگری دانشگاه صنعت شریف بوده و اهل درس و تحصیل هستند و اساسا پای آن ها به خارج نرسیده است.
نظرات بینندگان