arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰

قذافی کجاست؟ / تکمیلی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری شین‌هوا در خبری از الجزایر اعلام کرد : معمر قذافی در شهری در مرز مشترک لیبی و الجزایر ، در انتظار اجازه ورود به این کشور است.

به گزارش انتخاب، این خبر را بخش فرانسوی زبان روزنامه الوطن در پایگاه اینترنتی خود و به نقل از منابع وابسته به دفتر رئیس جمهور الجزایر اعلام کرد.

در همین حال، یک روزنامه الجزایری روز پنجشنبه اعلام کرد معمر قذافی دیکتاتور لیبی در شهر مرزی غدامس است و تلاش می کند به همراه برخی از اعضای خانواده اش وارد الجزایر شود.

روزنامه الوطن در شمار امروز خود به نقل از منابع نزدیک به ریاست جمهوری الجزایر گزارش داد: قذافی به همراه برخی از اعضای خانواده اش در شهر غدامس نزدیک مرکز الجزایر است و می کوشد با گفتگوی تلفنی با عبد العزیز بوتفلیقه رئیس جمهور الجزایر موافقت او را برای ورود به خاک این کشور جلب کند.

 منابع نزدیک به ریاست جمهوری الجزایر یادآور شدند بوتفلیقه تاکنون به تماس تلفنی قذافی پاسخ نداده است و یکی از مشاوران بوتفلیقه در گفتگوی تلفنی با قذافی ضمن معذرت خواهی از او، تاکید کرده است بوتفلیقه در پایتخت حضور ندارد و سرگرم بررسی تحولات اخیر این کشور به ویژه حمله انتحاری به دانشکده نظامی در شهر شرشال است.

به گفته این منابع ، قذافی و نمایندگان ویژه او تاکنون چندین بار تلاش کردند با بوتفلیقه تلفنی گفتگو کنند. این روزنامه در ادامه نوشت مقامات الجزایر ائتلاف احتمالی معمر قذافی با شبکه القاعده در بلاد مغرب عربی را به عنوان آخرین راه حل منتفی نمی دانند. ب

الجزایر پیش از این اعلام کرد صفیه همسر قذافی و دخترش عایشه و دو پسرش به نامهای محمد و هانیبال صبح روز دوشنبه وارد خاک این کشور شده اند. به نوشته روزنامه الوطن ، همسر ، دختر و دوپسر قذافی با موافقت برخی اعضای شورای ملی انتقالی لیبی وارد خاک الجزایر شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
sunrise
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
0
0
انگار الجزایر ط ... لست
درش رو باز کنید گاو وحشی بره توش.
نظرات بینندگان