arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶

عضو شورای شهر: حضور بساط گستران در تجریش موجب اختلال در تردد شده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به حضور بساط گستران در محدوده میدان تجریش تا میدان قدس، گفت: با توجه به حضور گسترده این بساط گستران در این محدوده تردد عابرین با مشکل مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، زهرا صدراعظم نوری در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در تذکری گفت: بساط گستری و سد معبری در تهران به ویژه معابری که محل تردد شهروندان است برابر قانون خلاف است و شهرداری باید جلوی این تخلف را بگیرد.

وی افزود: طی مکاتباتی که از ابتدای سال 1396 توسط رئیس اصناف با شورا و شهرداری انجام شده از شهرداری درخواست شده که در محدوده میدان تجریش تا میدان قدس با توجه به حضور گسترده بساط گستران و صلب آسایش و آرامش مردم و ایجاد اختلال در رفت و آمد عابرین، جلوی سد معبر در این محدوده گرفته شود.

وی ادامه داد: حضور بساط گستران در این محدوده آنقدر زیاد است که تردد عابرین با مشکل مواجه شده لذا از شهرداری منطقه یک می‌خواهم هر چه زودتر این محدوده را ساماندهی کند. البته نیاز است که با یک ساز و کار دیگر برای کسب و کار این افراد چاره‌ای اندیشیده شود؛ البته شهرداری طی سال‌های گذشته با ایجاد روزبازارها ساماندهی بساط گستران را تا حدودی انجام داده اما نیاز است که معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به این موضوع ورود پیدا کند و گزارشی نیز از عملکرد خود در این حوزه به شورا ارائه کند.
 
اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید
  
نظرات بینندگان