arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

اسراییل بازی کودکان در حیاط مسجد الاقصی را ممنوع کرد/ مجازات: 7 سال زندان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایگاه خبری فلسطین الیوم به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دادگاه قضایی اسرائیل با صدور حکمی، مانع از بازی کردن کودکان فلسطینی در محوطه و حیاط مسجد الاقصی شد.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزاتش به حقوق کودکان فلسطینی، این بار بازی کودکان فلسطینی را در حیاط و اطراف مسجدالاقصی ممنوع اعلام کرد.
 
این رسانه افزود: دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با صدور حکمی پلیس این رژیم را ملزم کرد تا مانع از بازی کودکان فلسطینی در حیاط مسجد الاقصی شود.
 
حکم مذکور در پی فشار گروه های افراطی صهیونیستی صادر شد.
 
تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: دادگاه عالی اسرائیل حکم ممنوعیت بازی کودکان در اطراف صحن های مسجد الاقصی را در پی شکایت سازمان های صهیونیستی از کودکان فلسطینی شهر قدس صادر کرد.
 
این منبع افزود : پلیس رژیم صهیونیستی بر اساس شکایت ماه پیش شهرک نشینان با صدور این حکم، کودکان مدارس اسلامی اطراف مسجد الاقصی را از بازی در اطراف صحن های مسجد الاقصی ممنوع کرد.
 
سازمان های صهیونیستی اعلام کردند بازی در اطراف مسجد الاقصی به عنوان بی احترامی به این مکان مقدس وتحریک احساسات یهودیان نقض قانون به حساب می آید و دارای مجازات 7 سال زندان می باشد.
 
در این راستا منابع فلسطینی روزگذشته سه شنبه تصریح کردند: یهودا گلیک عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از حزب لیکود دو روز گذشته درخواست صدور حکم موقت علیه ممنوعیت یورش اعضای کنست به داخل مسجد الاقصی را به دادگاه عالی ارائه داده است.
 
منابع مذکور افزودند: گلیک از قضات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی خواست به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور دهند به آنان اجازه ورود به این مکان را بدهد.
این عضو کنست گفت: نتانیاهو یک ماه پیش با وی قول داده بود که در مسجد الاقصی را به روی اعضای کنست بگشاید.
منبع: ایرنا
برچسب ها: فلسطین ، مسجد الاقصی
نظرات بینندگان