arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

واکنش پیکه به استقبال زشت هواداران اسپانیا از او در تمرینات تیم ملی

مدافع بارسلونا پس از اتفاقات رخ داده در تمرینات تیم ملی و توهین به او برای نخستین‌بار با رسانه‌ها صحبت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واکنش پیکه به استقبال زشت هواداران اسپانیا از او در تمرینات تیم ملی 
مدافع بارسلونا پس از اتفاقات رخ داده در تمرینات تیم ملی و توهین به او برای نخستین‌بار با رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، جرارد پیکه در نخستین تمرین تیم ملی اسپانیا با رفتار زشت و نامناسب هواداران کشورش رو به رو شد. تماشاگرانی که در کمپ تمرینی حاضر بودند به هافبک بارسلونا توهین  و او را هو کردند. هم‌چنین از او خواستند تیم ملی را ترک کند. این اتفاقات باعث شد حتی زمزمه جدایی پیکه از تیم ملی به وجود آید اما فدراسیون فوتبال اسپانیا و سرمربی تیم از او حمایت کردند.

مدافع کاتالانی پس از سه روز در این‌باره با رسانه‌ها صحبت کرد. او گفت: تمرین آن روز  به سختی گذشت. هیچ کس دوست ندارد مردمی که از تیم ملی حمایت می‌کنند علیه‌اش رفتار کنند اما این چالش برای من به وجود آمد. در تیم ملی حضور دارم چون هم تیمی‌ها و سرمربی آن را از من خواستند. با تمام وجودم به تیم کمک خواهم کرد. برابر هدفی قرار داریم که رسیدن به آن سخت است اما اگر آلبانی را شکست دهیم صعودمان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعی خواهد شد. می‌خواستم تیم ملی را ترک کنم اما رفتن من باعث می‌شد مردم فکر کنند با هو کردن همه چیز حل خواهد شد.

پیکه افزود: غیرممکن است به تعهدم نسبت به تیم ملی شکی وجود داشته باشد. تیم ملی خانواده من است و از کودکی همراهم بوده است. احساس غرور می‌کنم که در تیم ملی حضور دارم.  

مدافع بارسلونا پس از دیدار تیمش با لاس پالماس اظهارات تندی کرد. او  در این باره اظهار کرد: از صحبت هایم پشیمان نیستم چون چیزی را که احساس کردم بیان کردم. با این حال همه انسان هستیم و هر کسی عقیده خاص خودش را دارد. من طرفدار کسانی هستم که می تونند رای دهند. اما به کسانی که خلاف این عقیده را دارند احترام می گذارم مانند رافائل نادال. با هم تیمی هایم در تیم ملی در این باره صحبت می کنیم و به عقاید همدیگر احترام می گذاریم.

پیکه در ادامه گفت: یک استقلال طلب می‌تواند در تیم ملی بازی کند. کاتالانی‌ها بر ضد اسپانیا نیستند. آن‌ها دوستدار کشورشان هستند. هر کسی می‌تواند درباره سیاست صحبت کند. درست است که به من توصیه کردند درباره سیاست صحبت نکنم اما من پیش از فوتبالیست بودن یک انسان هستم. من جزو هیچ حزبی نیستم و تنها می‌گویم که مردم باید رای بدهند.

مدافع بارسا در پایان به خوب بودن رابطه‌اش با سرخیو راموس اشاره کرد و گفت: دروغ است که می‌گویند رابطه‌ام با راموس بد است. ما با هم خوب هستیم و در آینده احتمالا شریک تجاری‌ام شود.
نظرات بینندگان