arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶

هزینه ۱۳۷ هزار دلاری سرویس مخفی برای کرایه ماشین‌های گلف در کلوب‌های ترامپ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بر اساس گزارش‌ها، سرویس مخفی آمریکا دست‌کم ۱۳۷ هزار و ۵۰۵ دلار برای اجاره ماشین‌های گلف و محافظت از دونالد ترامپ در کلوب‌های خصوصی او صرف کرده است.

به گزارش انتخاب، به نقل از ایندیپندنت، بر اساس لیست سفارش‌های خرید فدرال که توسط یک هیئت فعالیت‌های سیاسی موسوم به "امریکن بریج" به دست آمده، قراردادی به ارزش ۶۱ هزار و ۹۶۰ دلار برای اجاره ماشین‌های مخصوص گلف در کلوب گلف بین‌المللی ترامپ در فلوریدا منعقد شده است. گروه امریکن بریج با رهبری جمهوری‌خواه آمریکا مقابله می‌کند.

هزینه ۱۳۷ هزار دلاری سرویس مخفی برای کرایه ماشین‌های گلف در کلوب‌های ترامپ

بر اساس گزارش "یو.اس.ای تودی" که نخستین بار این آمار را منتشر کرد، این قرارداد برای اجاره ماشین‌های گلف از تاریخ ۲۹ سپتامبر تا ۲۸ ماه مه ۲۰۱۸ تنظیم شده است و بزرگترین پرداخت برای وسائل نقلیه تا به امروز است.

یکی از اعضای گروه امریکن بریج به یو.اس دیلی گفت: ترامپ کار نمی‌کند و پرداخت‌کنندگان مالیات باید مالیات خود را بپردازند. او به جای این همه اتلاف وقت در تعطیلات، باید کارش را انجام دهد و درباره بحران‌های زیادی که کشور تحت نظارت او با آن روبه‌رو است، به مردم پاسخگو باشد.

بر اساس این گزارش، از آغاز ریاست جمهوری ترامپ، خرید دیگری نیز در ارتباط با گلف صورت گرفته است. این خرید مربوط به نصب شیشه ضدگلوله برای ترامپ است تا بتواند رقابت‌های گلف "کاپ ریاست جمهوری" را تماشا کند. برای نصب این شیشه ۱۵۶۰۰ دلار هزینه شده است.

ترامپ که به طور مکرر از باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا به خاطر صرف زمان زیادی برای استراحت انتقاد می‌کرد، اکنون خود برای زمان زیادی که به بازی گلف اختصاص می‌دهد مورد انتقاد قرار گرفته است. بر اساس گزارشی که در تابستان اخیر منتشر شد،‌ ترامپ سه برابر رییس جمهور پیشین آمریکا در تعطیلات به سر برده است.

از زمانی که سرویس مخفی آمریکا منابع مالی کافی را برای پرداخت دستمزد اضافه‌کاری صدها مامور که از خانواده ترامپ محافظت می‌کردند، نداشت، جنجال‌های زیادی پیرامون این سازمان به وجود آمد.

در دولت دونالد ترامپ، ۴۲ نفر از جمله ۱۸ تن از اعضای خانواده ترامپ تحت محافظت هستند. این در حالی است که در زمان دولت اوباما ۳۱ نفر از این محافظت برخوردار بودند. کنگره آمریکا نیز اقداماتی را برای افزایش سقف پرداخت دستمزدهای اضافه‌کاری از ۱۶۱ هزار و ۹۰۰ به ۱۸۷ هزار دلار صورت داده است.

بر اساس قانون، ترامپ مجاز نیست برای امنیت خود تدارک ببیند و یا برای آن هزینه‌ای پرداخت کند. این قانون برای جلوگیری از منازعات احتمالی بر سر منفعت‌طلبی افراد وضع شده است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان