arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶

سی‌بی‌اس: مهاجم لاس‌وگاس با محاسبه دقیق مردم را به گلوله بست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تلویزیون سی بی اس نیوز آمریکا با پخش گزارشی از تیراندازی هفته پیش در شهر لاس و گاس گفت: یادداشتی از اتاق هتل محل تیراندازی استیون پداک مهاجم آمریکایی به دست آمده است که در آن، نقطه استقرار تیرانداز برای ایجاد هر چه بیشتر تلفات به صورت دقیق محاسبه و پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، این شبکه تلویزیونی با سه افسر پلیس که اولین کسی بودند که وارد اتاق استیون پداک، تیراندازآمریکایی شدند، مصاحبه ای ترتیب داده و بیل وایت تیکر، گزارشگر سی بی اس نیوز در مورد جزئیات تیراندازی گسترده علیه مردم عادی که تلفات آن در تاریخ آمریکا بی نظیر است، با آنها مناظره کرده است.
 
افسران پلیس می گویند که آنها گویی انبار اسلحه و مهمات را در اتاق هتل دیده اند که به طور کامل جاسازی شده بود و با ورود به اتاق، با جسد این تیرانداز روبرو شده اند.
 
دیوید نیوتن از واحد کی – 9 اداره کل پلیس لاس و گاس گفت که یادداشتی را از محل اقامت پداک نزدیک پنجره ای که از آنجا مردم را در ورزشگاه محل برگزاری کنسرت موسیقی هدف قرار می داد، پیدا کرده است. تفنگ نیمه خودکاری که پداک با آن تیراندازی کرده، نیز دارای تقویت کننده برای بالا بردن قدرت آتشباری بوده است.
 
نیوتون گفت: روی این یادداشت، فاصله اتاق از سطح زمین و فاصله پداک از افرادی که باید هدف اصابت گلوله قرار گیرند، به خوبی تعیین شده بود و او کارش را به صورت دقیق و حساب شده انجام داده است.
 
اتاق پداک در طبقه 32 هتل بوده و بیست هزار تماشاچی در جشنواره موسیقی هاروست در خیابان 91 شرکت کرده بودند. او تفنگ های گرانقیمتی را برای کشتار مردم تدارک دیده بود.
 
در حادثه تیراندازی یکشنبه شب هفته گذشته در لاس وگاس در ایالت نوادای آمریکا که مرگبارترین حمله در تاریخ آمریکا پس از پایان جنگ دوم جهانی به شمار می رود، دستکم 60 تن کشته و بیش از 500 تن زخمی شدند.
نظرات بینندگان