arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶

عارف: نقش سپاه در پاسداری از ارزش های انقلاب بی بدیل بوده است

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه یک نهاد رسمی و نظامی کشوری مستقل به نام جمهوری اسلامی ایران است،گفت: خدمات و نقش سپاه در پاسداری از ارزش های انقلاب و منافع ملی بی بدیل بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که موضع گیری های ترامپ چیزی خارج از عرف و طبیعت وی نبود، گفت: آقای ترامپ نه به عنوان رئیس جمهور یک کشور متمدن، بلکه متاسفانه به عنوان یک نماینده یا مامور رژیم صهیونیستی ظاهر شد و طبیعی است که در موضع گیری های خود نفرتش را از انقلاب و مردم ما به نوعی بروز دهد.
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: صحبت های آقای ترامپ بیشتر به فحاشی و استیصال شبیه بود و زمانی که از واژه جعلی خلیج عربی استفاده کرد اوج تنفرش را از انقلاب و مردم ما نشان داد.
عارف با بیان اینکه قطعا این موضع گیری ها چیزی جز خسران برای ایشان و استکبار نخواهد داشت افزود: این موضع گیری ها باعث انسجام مردم ما و ان شاءالله همبستگی بیشتر در منطقه و دنیای اسلام علیه استکبار و رژیم صهیونیستی خواهد شد.

نقش سپاه در پاسداری از ارزش های انقلاب و منافع ملی بی بدیل بوده است
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان ترامپ در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران نهاد رسمی و نظامی یک کشور مستقل به نام جمهوری اسلامی ایران است.
محمدرضا عارف افزود: به نظر من آقای ترامپ بدعت بدی را پایه گذاری می کند، سپاه پاسداران یک تشکیلات نظامی قانونمند است و در قانون اساسی نیز آمده است.
وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد رسمی و نظامی کشوری مستقل به نام جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: خدمات و نقش سپاه در پاسداری از ارزش های انقلاب و منافع ملی بی بدیل بوده است.
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: ترکیب سپاه ترکیبی از نیروهای مخلص، ارزشی و جوانانی است که در همه صحنه های انقلاب حضور داشته اند و مهم ترین مسأله آنها، ارزش های اسلامی است.
عارف افزود: مطمئناً سخنان آقای ترامپ با موضع گیری دنیای اسلام، آزادگان و نخبگان دنیا که سپاه را می شناسند و نقش سپاه را در حفظ استقلال کشور و همچنین در آرامش منطقه می بینند رو به رو خواهد شد.
نظرات بینندگان