arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶

ماجرای حمله نماینده زن مجلس به معاون استاندار /دیدم خانم چنارانی با سرعت زیاد به سمتم می‌آید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«سید جواد حسینی» معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ضمن شرح ماجرا جدال با نماینده نیشابور گفت:با توجه به وضعیت کشور و استان خراسان رضوی بیش از هر زمان دیگری به همگرایی و انسجام نیاز داریم.

به گزارش انتخاب، «سید جواد حسینی» معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در شرح ماجرای روز گذشته و برخورد «هاجر چنارانی» نماینده نیشابور با این مقام دولتی گفت: من هیچ شکایتی از خانم چنارانی ندارم.

او ادامه داد: با توجه به وضعیت کشور و استان خراسان رضوی بیش از هر زمان دیگری به همگرایی و انسجام نیاز داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: بنده به عنوان معاون استانداری در یک ماه قبل به نیشابور رفتم و در شورای اداری پارلمان مشورت زنان حضور داشتم. قبل از حضور در نیشابور در منطقه "داورزن" بودم. این منطقه غربی‌ترین نقطه خراسان است. آن زمان من در سخنرانی سهوا گفتم "خراسان غربی" و به هیچ عنوان از اصطلاح "استان خراسان غربی" استفاده نکردم. در آخر برنامه خبرنگاری به من گفت که در سخنرانی خودم از "استان خراسان غربی" استفاده کرده‌ام. من همان جا تکذیب کرده و اعلام کردم به هیچ‌عنوان این اصطلاح را به کار نبرده‌ام و منظورم غربی‌ترین نقطه خراسان بوده است. جالب است که در آن جلسه خانم چنارانی اصلا حضور نداشتند.

او با اشاره به اینکه "دیروز در همایش "سلامت، زنان و خانواده" حضور پیدا کردم و قرار بود در رابطه با آسیب "کودک همسری" صحبت کنم" ادامه داد: در جلسه نشسته بودم که با سر و صدای زیاد از درب ورودی سالن متوجه این نماینده مجلس شدم. خانم چنارانی با سرعت زیاد به سمت من می‌آمد و متاسفانه باقی قضایا را بر مبنای آن‌چنانکه در فضای مجازی منتشر شد در جریان هستید.

معاون سیاسی و امنیتی استان خراسان رضوی ادامه داد: در حین برخورد تلاش کردم، بتوانم با آرامش خاطر و نهایت احترام در شان یک نماینده با ایشان برخورد کنم و حتی از حضور این نماینده در آن جلسه تشکر کردم و نخواستم که بحث ادامه پیدا کند اما رفتار خانم چنارانی مانع خاتمه یافتن جریان بود.

او با اشاره به اینکه "من می‌دانم با شکایت نکردن من این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری نخواهد شد" تصریح کرد: موضوع درباره من و خانم چنارانی نیست و معتقدم موضوع اختلاف برانگیزی وجود ندارد. با توجه به اینکه شهر نیشابور و سبزوار در جوار هم هستند همه تلاش من به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی باید بر پایه حفظ آرامش در استان باشد.

حسینی در خاتمه گفت: من سعی می‌کنم جو را در نهایت آرام نگه دارم. مجلس به همه موارد پیش‌آمده آگاه است و اگر نیاز به برخوردی با این نماینده باشد از سوی هیات رییسه اعمال خواهد شد. امیداوارم سرکار خانم چنارانی پیرامون رفتار خود تاملی داشته باشند و اگر اقدام ایشان درست نبوده در رفتار خود تجدیدنظر کنند. بازهم تاکید می کنم، من هیچ شکایت شخصی از ایشان ندارم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان