arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶

برترین شرکتِ حوزه گردشگری ایران معرفی شد

هر چند ظهور اینترنت دسترسی را به خدمات مسافرتی سرعت بخشید، اما باعث گردید بسیاری از مجموعه های فاقد مجوز و زیرپله ای و یا کوچک که توانایی ارائه خدمات جامع و همه جانبه را ندارند، به بازار خدمات گردشگری وارد شوند و متاسفانه بسیاری از مشتریان را با مشکلات پیگیری و حتی امنیت سفر در کشورهای خارجی روبرو سازد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران برترین شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ایران را معرفی کرد.


بلیط هواپیما ، رزرو هتل و تورهای مسافرتی از مهمترین خدماتی است که در حوزۀ گردشگری به مسافران ارائه می شود. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران به عنوان متولی گردشگری در ایران، در مهرماه 1396 شرکت برتر حوزه گردشگری در ایران را معرفی نمود.


شرکت خدمات مسافرتی الی گشت که بارها و بارها عناوین مشابه را از فستیوال ها و ارگان های مختلف کشور دریافت کرده است، این بار نیز موفق به دریافت لوح برگزیده برتر ملی گردید.



برترین شرکتِ حوزه گردشگری ایران معرفی شد

نگاهی اجمالی به تاریخچۀ 17 ساله ی الی گشت در صنعت گردشگری ایران نشان می دهد که این شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در بسیاری از نوآوری های این صنعت در ایران نقش محوری و کلیدی داشته است. در سال 1390 برای اولین بار الی گشت بر روی وب سایت خود امکان خرید آنلاین و آنی بلیط هواپیما را در ایران ارائه کرد که در آن زمان اتفاقی بسیار نو و جدید در گردشگری کشور محسوب می شد که همین پیشگام بودن الی گشت، مسیر را برای سایرین هموار نمود. ارائه خدماتی همچون رزرو بیش از 200 هزار هتل و خرید بلیط هواپیما بیش از 900 ایرلاین در سراسر دنیا به صورت آنلاین و ریالی، امری دست نیافتنی در آن زمان را امکان پذیر کرد. امروز همه ایرانیان می توانند در کسری از ثانیه به مقصد فرودگاه دلخواهشان در هر نقطه ای از جهان با تنوع بیش از 900 ایرلاین بلیط هواپیما تهیه کنند و در صورت دلخواه، هتل مورد نظرشان را از میان 400 هزار هتل پس از مقایسه، بررسی و مشاهده اطلاعات کامل انتخاب و رزرو کنند و واچر قطعی هتل را بلافاصله دریافت کنند.


بنابراین پربیراه نیست که الی گشت را به عنوان بزرگترین آژانس مسافرتی ایران، پیشگام و پیش قراول نوآوری و توسعه در ارائه خدمات باکیفیت و مدرن نیز بدانیم. خدماتی که در زمانی کوتاه با بهترین کیفیت و همراه با پشتیبانی 24 ساعته اش، اگر بی نظیر به حساب نیاید، حتماً برای مشتری ایرانی کم نظیر است.


هر چند ظهور اینترنت دسترسی را به خدمات مسافرتی سرعت بخشید، اما باعث گردید بسیاری از مجموعه های فاقد مجوز و زیرپله ای و یا کوچک که توانایی ارائه خدمات جامع و همه جانبه را ندارند، به بازار خدمات گردشگری وارد شوند و متاسفانه بسیاری از مشتریان را با مشکلات پیگیری و حتی امنیت سفر در کشورهای خارجی روبرو سازد.


الی گشت با بیش از 17 ساله سابقه و با بهره مندی از بیش از 200 نفر نیروی متخصص در داخل و خارج از ایران، از ابتدای سفر تا انتهای سفر همراه و یاور گردشگران می باشد. مجموع عوامل اشاره شده منجر شد تا سازمان میراث فرهنگی نیز بر کیفیت و اصالتِ الی گشت صحّه گذارد و این بار از الی گشت به عنوان شرکت برتر ملی در صنعت گردشگری یاد کند.

 

برترین شرکتِ حوزه گردشگری ایران معرفی شد

نظرات بینندگان