arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۸۹

همسر حسني مبارك به انگليس گريخت / البرادعی: علیه مبارک انقلاب کنید

بنا بر پيام هاي قرار گرفته در شبكه اجتماعي توئيتر كه در آن به نام هيچ منبع خاصي اشاره نشده است، كاركنان فرودگاهي مصر، بانوي اول اين كشور را در فرودگاه هيثرو شناسايي كردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گزارش هاي تائيد نشده از فرار احتمالي «سوزان مبارك» بانوي اول مصر به لندن و ورود او به فرودگاه «هيثرو» حكايت دارد.
   
به گزارش خبرگزاری انتخاب و بنا بر پيام هاي قرار گرفته در شبكه اجتماعي توئيتر كه در آن به نام هيچ منبع خاصي اشاره نشده است، كاركنان فرودگاهي مصر، بانوي اول اين كشور را در فرودگاه هيثرو شناسايي كردند.


پيش از اين نيز روزنامه ايتاليايي «ادكرونو» Adnkrono به نقل از وبگاه «اخبار العرب» نوشت كه «جمال» فرزند حسني مبارك، رئيس جمهوري مصر در بحبوحه تظاهرات خشونت بار ضد دولتي در اين كشور به لندن گريخت.

رژيم حسني مبارك تحت فشار شديد معترضان خشمگين در اين كشور قرار گرفته است. برخي از معترضان به طور خاص كناره گيري مبارك را خواستار شده اند.

البرادعی خطاب به مردم مصر: شما هم می توانید مثل تونسی ها انقلاب کنید

محمد البرادعی رقیب انتخاباتی حسنی مبارک تاکید کرد مردم مصر هم می توانند مانند تونس در سرنگونی حکومت این کشور موفق شوند.

واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، محمد البرادعی مخالف مصری افزود:مردم مصر می توانند به هدف خود برای سرنگونی حکومت حسنی مبارک برسند. وی با اشاره به نارضایتی مردم مصر از اوضاع معیشتی خود، بر اهمیت آنچه انقلاب فقرای مصری خواند تاکید کرد. البرادعی تصریح کرد از این تصمیم مخالفان مصری که روز سه شنبه آینده را روز جنبش ملی اعلام کردند، حمایت می کند. وی از حسنی مبارک خواست از نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری آینده خودداری کند و اجازه اصلاح قانون اساسی را به منظور برگزاری انتخابات آزاد بدهد. البرادعی همچنین بر لزوم لغو حالت فوق العاده در مصر که از زمان به قدرت رسیدن حسنی مبارک در سی و نه سال پیش اعلام شد، تاکید کرد.


نظرات بینندگان