arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶

نهنگ آبي دو دانش‌آموز دختر اصفهاني را به كام مرگ كشيد

فرمانده انتظامي استان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهاني از پل روگذر و فوت يك نفر از آنان و مجروحيت دانش آموز ديگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامي استان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهاني از پل روگذر و فوت يك نفر از آنان و مجروحيت دانش آموز ديگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.

سردار "مهدي معصوم بيگي" در گفت و گو با پايگاه خبري پليس گفت : در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سقوط دو دختر نوجوان از پل روگذر در شهر اصفهان ، تيم فوريت هاي پليسي بلافاصله به محل اعزام شد.

وي افزود: متاسفانه در اثر اين حادثه يكي از دختران كه 15 ساله بود در دم فوت کرد و ديگري كه 16 ساله بود به شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان هم چنين تصريح كرد: بر اساس گزارش هاي موجود حال دانش آموز مجروح نيز وخيم اعلام شده است.

اين مقام ارشد انتظامي بيان داشت : اين دو نوجوان قبل از پرت كردن خود توسط یک دستگاه ضبط صوت، با خانواده خود خداحافظي كرده و علت اين كار را انجام بازي آنلاين نهنگ آبي در فضاي مجازي اعلام كرده اند .

سردار معصوم بيگي با اشاره به اينكه نوجوان مجروح شده نيز بیان داشته که تحت تاثير بازي دست به این اقدام زده است، خاطر نشان كرد: پلیس در خصوص بازي نهنگ آبي هشدارهايي داده بود؛ اين بازي در كشورهاي مختلف قرباني گرفته و تاثير بسياري بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهاي پرخطري همچون خودزني و خودكشي مي كند.

وی تاکید کرد: پدر و مادرها مي بايست همواره بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند و اين را بدانند كه فضاي مجازي در برخي مواقع از فضاي واقعي خطرناك تر است.

نظرات بینندگان