arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶

واکنش دبیر فدراسیون ورزشهای رزمی به کلاه‌برداری با نام این فدراسیون

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی معتقد است که کلاهبرداری صورت گرفته با سوء استفاده از نام این فدراسیون به دلیل سهل انگاری افراد بوده است.

فرهنگ شادنیا در گفت و گو با ایسنا، درمورد کلاه برداری‌های صورت گرفته با نام این فدراسیون، گفت: باید بگویم که این کلاه برداری هم مانند کلاه برداری‌های دیگر صورت گرفته است و از سهل انگاری افراد سوءاستفاده شده است. این جریان به این صورت اتفاق افتاده است که با برخی افراد تماس گرفته‌اند و گفته‌اند مربی برتر شده‌اند و باید برای گرفتن مدرک و از این قبیل صحبت‌ها پول واریز کنند. فکر می‌کنم اگر این افراد کمی با دقت بیشتری عمل می‌کردند اصلا این صحبت‌ها پیش نمی‌آمد که کلاه برداری هم صورت بگیرد.

او در این مورد افزود: در فدراسیون ورزش‌های رزمی نیز مانند دیگر فدراسیون‌های کشور مشکلاتی چون مسائل مالی وجود دارد. به دلیل وجود مشکلاتی از این قبیل فدراسیون همیشه برنامه‌های خود را از طریق سایت و صفحه‌های رسمی اعلام و اطلاع رسانی می‌کند. روابط عومی فدراسیون نیز 24 ساعته در دسترس است. اگر می‌گویم در این مسئله خود افراد هم مقصر هستند دلیل آن این است که افراد می‌توانستند از این راه‌ها به صحیح یا غلط بودن این صحبت‌ها پی ببرند. به هر حال این اتفاق افتاد و من امیدوارم که در آینده شاهد این اتفاقات نباشیم.

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران با اشاره به برنامه‌های فدراسیون در راستای معرفی کردن رشته‌های تحت نظر خود، اظهار کرد: این فدراسیون یک سری اهداف مشخص‌ شده‌ای را دنبال می‌کند تا به نتیجه مطلوب برسد. اصلی‌ترین برنامه فدراسیون هم برای بازی‌های آسیایی جاکارتا است که بتواند نتایج خوب و قابل دفاعی را به خصوص در رشته‌ی موی‌تای کسب کند. در این مسیر رسانه‌ها نیز باید حمایت‌های خود از رشته‌ی پر طرفداری چون موی‌تای که قرار است به المپیک هم وارد شود را بیشتر کنند.

او افزود: موی تای رشته پر پولی نیست و این حمایت‌ها می‌تواند نگاه‌ها را به سمت این ورزش بیشتر کند. همچنین باید بگویم که برای رسیدن به این هدف از وزارت ورزش هم خواسته‌ایم تا با حمایت‌های خود پخش تلویزیونی و رادیویی را در موی‌تای افزایش دهد. در ادامه کار نیز یک جشنواره استعدادیابی هم در سراسر کشور را مدنظر داریم و می‌خواهیم با کمک هیات‌های خود این کار را انجم دهیم. مطمئنا اگر این کارها اجرایی شود تا حد زیادی این رشته‌ها به خصوص رشته‌ی موی‌تای معرفی می‌شوند.

نظرات بینندگان