arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶

ساختمان‌های بلندمرتبه کرمان زیر ذره‌بین آتش‌نشانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به زودی بر ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه و در حال ساخت در سطح شهر کرمان نظارت دقیق‌تری خواهد داشت.

«علی عسکری» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: با توجه به حوادث کارگاه‌های ساختمانی در سطح شهر کرمان، کارگروه پیشگیری از حوادث ساختمانی که نمایندگان قوه قضائیه، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، اداره کار و امور اجتماعی و اداره راه و شهرسازی تشکیل شد.

وی افزود: در بازرسی‌ها که توسط اعضای کارگروه پیشگیری از حوادث ساختمانی که از ساختمان‌های بلند مرتبه در حال ساخت دارند، اگر با موارد غیر ایمنی که خطر جانی برای کارگران و شهروندان داشته باشد، مشاهده کنند، با دستور نماینده قضایی کارگاه تعطیل و پلمب می‌شود و پس از ایمن‌سازی کامل می‌توانند مجوز فعالیت مجدد را اخذ کنند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان خطاب به مجریان ساخت کارگاه‌های ساختمانی گفت: در کارگاه‌های ساختمانی، باید پرتگاه‌های موجود حتماً دارای حفاظ بوده و برای مسیر پله‌ها جان پناه در نظر گرفته شود هم‌چنین از برق‌کشی غیر ایمن خودداری کنند.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید

        

نظرات بینندگان