arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶

چرا کیانوش رستمی برای بازگشت از آمریکا باید تضمین بدهد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیانوش رستمی یک بار دیگر باید به امارات برود تا دوباره برای ویزای آمریکا اقدام کند!

به گزارش انتخاب، در شرایطی که خبر رسیده کیانوش رستمی باید یک بار دیگر به امارات برود تا برای صدور ویزای خودش و برادرش اقدام کند علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در گفت و گویی که با خبرگزاری میزان انجام داده است درباره این اتفاق گفته است:« از طریق کمیته برگزاری مسابقات اطلاع دادند که کیانوش رستمی به دلیل نقص مدارک باید مجددا به سفارت آمریکا در دوبی برود. به همین دلیل برای این وزنه‌بردار وقت مصاحبه گرفته خواهد شد تا ویزا برای او و برادرش صادر شود. ضمن این که مشکلی که برای کیانوش رخ داده ممکن است برای سایر وزنه‌برداران هم رخ دهد.»

چرا کیانوش رستمی برای بازگشت از آمریکا باید تضمین بدهد؟

او ادامه داده است:«کیانوش رستمی باید مدارکی ارائه کند که پس از مسابقات قهرمانی جهانی به ایران برمی‌گردد. این که گفته می‌شود کیانوش مصدوم است واقعیت ندارد اما مشکل فعلی کیانوش را نه می‌توانیم بگوییم حاد است و نه می‌توانیم بگوییم حاد نیست در نهایت امیدواریم کیانوش بتواند به آمریکا اعزام شود.»

اما سوال اینجاست که کیانوش به چه دلیلی باید تعهد بدهد که پس از پایان این رقابت ها به ایران برگردد؟این تعهد را باید چه کسی بدهد،خودش یا فدراسیون؟بر اساس اخبار رسیده شایعه شده که سفارت آمریکا در مرحله نهایی مانع از صدور ویزا برای رستمی شده است و از دلیل اصلی این اتفاق هنوز سخنی به میان نیامده است.مسئولان فدراسیون وزنه برداری هم خودشان عنوان کرده اند که او باید تضمین بدهد تا پس از مسابقات به ایران برگردد که این اتفاق هزار و یک علامت سوال را در ذهن مخاطبان به وجود می آورد! حال باید دید که در روزهای آینده چه اتفاق هایی می افتد و واکنش ها به عدم صدور ویزا برای رستمی چه خواهد بود و آیا او می تواند راهی مسابقات جهانی شود یا نه؟

نظرات بینندگان