arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶

تداوم گرد و خاک در شهرهای مرزی/ زائران اربعین لباس گرم همراه داشته باشند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم باد و گرد و خاک در شهرهای مرزی کشور و شهرهای کربلا و نجف از کاهش دمای هوا در شهرهای زیارتی نجف و کربلا و شهرهای مرزی خبر داد.

به گزارش انتخاب، احد وظیفه با اشاره به شرایط جوی سه استان مرزی کشور گفت: آسمان ایلام فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۲ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین آسمان کرمانشاه فردا صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان اهواز نیز صاف تا قسمتی ابری و غبار آلود با بیشینه و کمینه دمای ۳۵ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وظیفه در خصوص وضعیت هوای شهر کربلا طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان کربلا امروز همراه با باد و گرد و خاک است ولی میزان گرد و خاک در روز چهارشنبه کاهش می‌یابد. همچنین کمینه و بیشینه دمای هوای این شهر ۲۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آسمان شهر نجف امروز کمی ابری همراه با باد و گرد و خاک است، اظهار کرد: روز چهارشنبه نیز آسمان این شهر همراه با گرد و خاک است. کمینه و بیشینه دما نیز در این شهر ۲۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه حداقل دما در شهر کاظمین۱۷ و حداکثر دما ۳۰ درجه سانتیگراد است، گفت: هوای شهر بصره نیز در بازه ۱۷ تا ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان با اشاره به اینکه دمای هوا در روزهای پایانی هفته کاهش می‌یابد و هفته آینده هفته‌ پر بارشی است، تاکید کرد: زائران اربعین حتما لباس مناسب همراه خود داشته باشند.

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان