arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶

هفت تیم در یک قدمی صعود در بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرایط گروه های A ، B  و D تقریبا مشخص است هر چند که شرایط گروه C کمی نامشخص تر است. شرایط چهار گروهی که امشب بازیهایشان برگزار می شود را مرور می کنیم:

گروه A
در صورتی که بازل بتواند زسکا را شکست بدهد، منچستریونایتد صرفنظر از هر نتیجه ای امشب صعود می کند. تیم سوئیسی هم امشب می تواند صعودش را قطعی کند. آنها اگر امشب زسکا را شکست بدهند به فاصله شش امتیاز با این تیم می رسند و با توجه به نتایج بازیهای مستقیم با تیم روسیه ای صعودشان قطعی می شود.

گروه B
شرایط در گروه دوم هم مشابه است. پاریسن ژرمن با پیروزی مقابل اندرلخت صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی می کند. بایرن مونیخ هم باید سلتیک را در اسکاتلند شکست بدهد. بدین ترتیب این تیم هم با توجه به بازیهای رو در رو دست نیافتنی خواهد شد و صعودش به مرحله یک هشتم را قطعی خواهد کرد.

گروه C
شرایط در این گروه مشکل تر است. چلسی در صورت غلبه بر رم به مرحله بعدی صعود می کند. رم اما در صورتی که برنده شود هم صعودش قطعی نخواهد شد. شرایط برای اتلتیکو و قره باغ مشکل است هر چند که تیم مادریدی صرفنظر از هر اتفاقی  در بازیهای امشب از چمپیونزلیگ حذف نخواهد شد و منتظر بازیهای بعدی خواهد ماند.

گروه D
شرایط مثل دو گروه اول است. بارسلونا با پیروزی مقابل المپیاکوس در یونان، صعودش قطعی می شود. یوونتوس هم اگر با هر نتیجه ای مقابل اسپورتینگ پرتغال پیروزب شود صعودش قطعی می شود.

بدین ترتیب در گروه های اول، دوم و چهارم امشب شاید تکلیف صعودکنندگان مشخص شود و هفته های پایانی صرفا از نظر مشخص شدن تیم های اول و دوم یا مشخص شدن تیمی که سهمیه جام یوفا را می گیرد حساسیت داشته باشد.
 
منبع : نود
برچسب ها: لیگ قهرمانان
نظرات بینندگان