arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶

فرمانده سپاه ثارالله : اجازه عبور از خطوط قرمز را نمی دهیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سردار غلامعلی ابوحمزه عصر امروز در جمع اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه گفت: نگاه سپاه به رسانه ها پر رنگ و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است، در واقع رسانه ها باید زمینه رشد و تعالی جامعه را مهیا کنند.

وی بیان کرد: ما در سپاه تمام موضع گیری ها را در مقایسه با فرمایشات مقام معظم رهبری می سنجیم در واقع باید انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم و انقلابی هم عمل کنیم.
 
وی برتعامل سازنده با همه مسئولان، نمایندگان مجلس و بخش فرهنگی و سایر مسئولان تاکید کرد و افزود: در خصوص نقد نیز ما به دنبال نقد سازنده هستیم ما در نقدها نقاط قوت را برمی شماریم و نقاط ضعف را هم بیان می کنیم و به دنبال رفع کمبودها و ضعف ها و توسعه نقاط قوت هستیم و مسلما دنبال نقد تخریبی نیستیم.
 
وی در ادامه بر لزوم ترویج فرهنگ مطالبه گردی در استان کرمان تاکید کرد و افزود: هر کسی که مسئولیت دارد مسلما باید پاسخگو باشد و مردم هم باید حتما مطالبه گر باشند، در واقع مطالبه گری موجب رشد و تعالی استان کرمان خواهد شد.
 
سردار ابوحمزه بار دیگر تاکید کرد که یکی از وظایف سپاه مراقبت از خطوط قرمز نظام است و در این چارچوب قاطع هستیم و اجازه نمی دهیم افرادی در استان و یا افراد خارج از استان در کرمان خطوط قرمز را رد کنند و هر فردی از خطوط قرمز بگذرد با هماهنگی دستگاه قضایی جلوگیری می کنیم و با کسی تعارف نداریم.
 
وی با اشاره به اینکه مردم کرمان هزاران شهید، جانباز تقدیم انقلاب کرده اند و پای آرمان های انقلاب ایستاده اند گفت: ماموریت سپاه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب است و در این راستا در همه عرصه ها حضور خواهیم داشت.
 
وی تاکید کرد: میزان ما سخنان مقام معظم رهبری است و هر کس حرفی می زند باید بر همین اساس سنجیده شود.
 
وی از رسانه ها نیز خواست که هوشیار و مطالبه گر باشند و مواضع خود را روشن کنند و ادامه داد: ترامپ در صحبت های وقیحانه اخیرش، از جنبش سبز دفاع کرد با توجه به اینکه ۹ دی نزدیک است رسانه ها باید به این موضوع بپردازند و مردم را هوشیار کنند.
 
وی در خصوص فعالیت های اقتصادی در کرمان گفت: هر کس که در استان کرمان فعالیت اقتصادی کند و در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی گام بردارد مورد حمایت ما قرار می گیرد اما حرف ما این است؛ افرادی که بخواهند سوء استفاده کنند و به نفع جریان های خاص همه چیز را مصادره کنند باید پاسخگو باشند.
 
وی افزود: این افراد باید به مردم محروم کرمان پاسخگو باشند، رسانه ها باید پای کار باشند و سوال بپرسند که در طول ۲۸ سال گذشته چه اقدامی در کرمان انجام شده است.
 
فرمانده سپاه ثارالله گفت: این افراد باید بیاییند و به مردم پاسخ دهند و جوابگو باشند اگر کارها قانونی بوده که ارائه کنند و اگر غیر قانونی بوده جوابگوی مردم باشند.
 
وی با اشاره به ملاقات های مردمی گفت: مردم محروم برای دریافت یک وام یک میلیونی، تامین هزینه مسکن، جهیزیه مشکل دارند.
 
وی با اشاره به گردش مالی میلیاردی موسسه مولی الموحدین گفت: این موسسه میلیاردها تومان گردش مالی دارد اما سوال من این است کدام خدمت و سرمایه گذاری و کدام محرومیت زدایی توسط این موسسه در کرمان انجام شده است.
منبع: مهر
نظرات بینندگان