arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

«تام هنکس»، آخرین انسان روی کره زمین

«تام هنکس» قرار است در فیلمی علمی-تخیلی در نقش آخرین انسان روی کره زمین مقابل دوربین برود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«تام هنکس» قرار است در فیلمی علمی-تخیلی در نقش آخرین انسان روی کره زمین مقابل دوربین برود.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، «میگوئل ساپوچنیک»، از کارگردانان سریال معروف «بازی تاج وتخت» ساخت این فیلم را با عنوان «بایوس» بر عهده دارد و کمپانی «Amblin Entertainment» متعلق به «استیون اسپیلبرگ» تهیه‌کنندگی این فیلم علمی‌-تخیلی را بر عهده خواهد داشت و «کریگ لوک» و «ایوور پاول» فیلمنامه‌نویسان آن خواهند بود.

این پروژه سینمایی درباره شخصیتی به نام «فینچ» با بازی «تام هنکس» است که آخرین انسان باقی‌مانده روی زمین است. وی که ‌می‌داند به زودی خواهد مُرد، روباتی برای نگهداری از سگش - تنها چیزی در دنیا که واقعا دوستش دارد- می‌سازد. وی باید این روبات را تا حد ممکن انسانی بسازد که بتواند از سگش مراقبت کند و از سوی دیگر باید سگش را نیز متقاعد کند که روبات را به عنوان یک دوست و محافظ بپذیرد.

«استیون اسپیلبرگ» که با کمپانی «Amblin Entertainment» تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد گفت: فیلم «بایوس» داستانی تکان دهنده و احساسی دارد و فکر نمی‌کنم کسی بهتر از «تام هنکس» بتواند داستانی درباره مفهوم انسان بودن را روایت کند.

«هنکس» در فیلم «پُست» جدیدترین ساخته سینمایی «اسپیلبرگ» و در کنار «مریل استریپ» نیز بازی کرده که قرار است از تاریخ ۲۲ دسامبر به صورت محدود و از تاریخ ۱۲ ژانویه به صورت گسترده در سینماهای آمریکا وجهان به روی پرده برود.

«تام هنکس» پس از «هریسون فورد» و «ساموئل ال. جکسون»، سومین بازیگر پولساز تاریخ سینماست، به طوری که تاکنون فیلم‌هایش بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار فروش داشته‌اند که در این میان پرفروش‌ترین فیلمی که «تام هنکس» در آن نقش داشته انیمیشن «داستان اسباب‌بازی‌های ۳» است.

این بازیگر نامدار سینمای جهان که پنج نامزدی اسکار و دو جایزه اسکار بهترین بازیگری را به همراه چهار جایزه «گلدن گلوب» بهترین بازیگری در کارنامه سینمایی دارد، توانست در سال ۱۹۹۲ ستاره‌ای به نام خودش در تالار مشاهیر هالیوود ثبت کند.

نظرات بینندگان