arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶

رد پای آرنولد و کنسرت ۴۱ هزار نفره در بازی‌های تیم ملی ایران

تیم ملی فوتبال ایران دو دیدار دوستانه در اتریس و هلند به انجام می رساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ملی فوتبال ایران دو دیدار دوستانه در اتریس و هلند به انجام می رساند.

به گزارش ایلنا،‌ با انجام بازی های هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر تیم ملی ایران مرحله بعدی اردوهای خود را برگزار می کند. کارلوس کی روش ۲۶ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد تا در این اردو حاضر باشند:

ملی پوشان در ورزشگاه لینوئرو گلدرم

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مسیر آماده سازی خود برای حضور قدرتمند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، دو دیدار دوستانه را در قلب اروپا برگزار می‌کند. ملی‌پوشان ایران ابتدا پنج شنبه هفته آینده، ۱۸ آبان در ورزشگاه لیبنوئر شهر گراتس اتریش به مصاف پاناما می‌روند. شاگردان کی‌روش در دومین بازی خود نیز، به هلند می‌روند و روز دوشنبه، ۲۲ آبان در ورزشگاه گلدرم شهر آرنهم با ونزوئلا دیدار خواهند کرد. تیم ملی روز یک شنبه، ۱۴ آبان تهران را با بازیکنان مدنظر کی‌روش که به زودی اعلام خواهند شد ترک می‌کند و به اتریش می‌رود.

گراتس، ورزشگاه لیبنوئر

ورزشگاه آرنولد شوارتزینگر سابق یا لیبنوئر در شهر گراتس اتریش قرار دارد که تیم اشتروم گراتس و گرازر، از معروف‌ترین تیم‌های این کشور بازی‌های خود را در آن برگزار می‌کنند. این ورزشگاه در سال ۱۹۹۷ افتتاح شد. با وجود تغییر نام ورزشگاه از سال ۲۰۱۶ به UPC Arena هنوز آن را لیبنوئر می‌نامند. ظرفیت این ورزشگاه در حدود ۱۶ هزار نفر است و جزو استادیوم‌های استاندارد جهان محسوب می‌شود که مهم‌تر از هر چیزی از چمن بسیار خوبی برخوردار است. پنج‌شنبه ۱۸ آبان، ایران و پاناما دومین بازی دوستانه تاریخ خود را در این ورزشگاه برگزار می‌کنند.

آرنهم، ورزشگاه گلدرم

ورزشگاه گلدرم در سال ۱۹۹۸ با هدف میزبانی رقابت‌های یورو ۲۰۰۰ افتتاح شد. تیم ویتسه آرنهم، از تیم‌های حاضر در لیگ اردی‌ویژه، بازی‌های خانگی خود را در این ورزشگاه ۲۵ هزار نفری برگزار می‌کند. مهم‌ترین ویژگی ورزشگاه گلدرم، سقف متحرک آن است که موجب افزایش اهمیت این ورزشگاه شده و گاهی مراسم‌های مختلفی مانند کنسرت و گردهمایی‌های بزرگ هم در این ورزشگاه برگزار می‌شود. در آخرین مراسم کنسرت که در این ورزشگاه برگزار شد، ۴۱ هزار نفر در ورزشگاه حاضر شدند. دوشنبه، ۲۲ آبان ایران و ونزوئلا دومین بازی تاریخ خود را برابر یکدیگر انجام می‌دهند.

برچسب ها: آرنولد
نظرات بینندگان