arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

با گران‌فروشی بلیت در ایام اربعین برخورد می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به سفر زائران ایرانی به عراق تاکید کرد که قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران به نجف اشرف یک میلیون و 200 هزار تومان است و زائران گران‌تر از این نرخ خرید نکنند.

به گزارش انتخاب، رضا جعفرزاده با بیان اینکه زائران اربعین نباید بلیت سفر خود را گران بخرند، گفت: بر اساس تصمیم گرفته شده نرخ مصوب پروازی تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران یک میلیون و 200 هزار تومان است.

وی همچنین با اشاره به دیگر مسیرهای پروازی به عراق جهت شرکت در مراسم اربعین، اظهار کرد: بلیت مشهد ـ نجف ـ مشهد و مشهد ـ بغداد ـ مشهد نیز قیمتی معادل یک میلیون و 500 هزار تومان دارد و سفر یکسره هوایی از مشهد به دو مقصد نجف و بغداد 750 هزار تومان تعیین شده است که نظارت لازم برای جلوگیری از هرگونه گران فروشی در این مسیرها انجام می شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با معرفی مبادی خرید بلیت هواپیما، گفت: زائرینی که قصد خرید بلیت به مقصد عراق را دارند می توانند از طریق سایت هما ebooking.iranair.com خرید خود را انجام دهند و هرگونه فروش بلیت توسط دیگر سایت های فروش بلیت آنلاین در این مسیرها تخلف است.

وی در ادامه افزود: با بازرسی های انجام شده تعدادی از دفترهای خدمات مسافرت هوایی که در این زمینه دچار تخلف شده بودند جریمه شدند و برخی از آنها نیز از لیست دفاتر مجاز حذف شدند.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه در برخورد با تخلفات در فروش بلیت در ایام اربعین حسینی اغماضی صورت نخواهد گرفت، تصریح کرد: هرگونه تخلف در این زمینه رسیدگی شده و گزارش های مردمی می تواند از سایت هواپیمایی کشوری به ما اعلام شود تا حقوق زائرین به بهترین شکل ممکن رعایت شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان