arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶

اظهارات تند برادر سعید جلیلی علیه یک جریان حزب اللهی در مشهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وحید جلیلی برادر سعید جلیلی(مسئول سابق پرونده هسته ای) و معاون فرهنگی شهرداری مشهد ، در اظهاراتی شدید اللحن یکی از گروههای حزب اللهی مشهد را مورد خطاب قرار داد و گفت که آنها درخواست های کلان مالی از وی داشته اند و بعد از این که حاضر نشده به خواسته های مالی آنها پاسخ دهد تصمیم به تخریب وی گرفته اند .
 
اظهارات تند برادر سعید جلیلی علیه یک جریان حزب اللهی در مشهد

وحید جلیلی گفته است:امروز در مشهد با حزب‌اللابی‌هایی مواجه هستیم که به‌دروغ خود را حزب‌اللهی معرفی می‌کنند و من می‌توانم نامه‌های درخواست‌ چند صد میلیونی آنان را از معاونت فرهنگی منتشر کنم تا معلوم شود به چه دلیلی امروز دل حزب‌اللهی‌ها را خالی می‌کنند و ادعا می‌کنند ما با تشکل‌های فرهنگی (که منظورشان البته خودشانند)  ارتباطی نداشته‌ایم!
 
وی در ادامه به برخوردهای این جریان در ایام انتخابات اشاره کرده و گفته است: قطعاً نمی‌توانستیم زیاده‌خواهی‌های چنین افرادی را که دنبال تقویت موضع خود در بازی‌های سیاسی و لابی‌های انتخاباتی بودند تحمل کنیم و بنابراین باید هزینه آن را داد و در مقابل سم‌پاشی‌ها، دروغ‌پراکنی‌ها و تهمت‌افکنی‌هایشان مقاومت کرد. 
 
وحید جلیلی که اظهاراتش را رجا نیوز منتشر کرده است، این گروه را عامل ساخت و سازهای غیرمجاز در مشهد معرفی کرده و گفته است: اینکه برویم کوه‌های ارتفاعات جنوبی مشهد را با انواع و اقسام رانت‌هایی که در اختیارمان قرار می‌گیرد، بتراشیم، برای یک مشت آدم‌های خاص، امکانات چند ستاره ایجاد کنیم و برای محیط زیست این مردم چالش به وجود بیاوریم، بعد هم اسم خودمان را بگذاریم تکنوکرات! آیا این توسعه است؟در این مدت کسانی علیه ما با روزنامه شرق و سایت‌های اصلاح‌طلب مصاحبه کردند که روزگاری با لیست هوالمطلوب و با متهم کردن همه به ضدولایت فقیه! به مجلس راه پیدا کرده بودند.

منبع : ایران آنلاین
 
نظرات بینندگان