arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶

سرقت بیش از 300 آیفون X از درون یک کامیون

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هر ساله فروش آیفون‌های جدید اپل، حاشیه‌های مختلفی را به دنبال داشته باشد اما چیزی که امسال شاهد آن بودیم را در سال‌های گذشته تجربه نکرده‌ایم. باخبر شدیم قیمت بالای آیفون X باعث شده است تا سارقان وسوسه شده و به فکر سرقت کامیون حامل آیفون X در سان‌فرانسیسکو بیافتند.
 
سه مرد نقاب‌دار در بیرون از محوطه فروشگاه اپل استور واقع در سان‌فرانسیسکو وارد کامیون حمل آیفون‌های X شدند و بیشتر از ۳۰۰ دستگاه آیفون X را به سرقت بردند. گفته می‌شود این گوشی‌ها در مجموع قیمتی بیشتر از ۳۷۰ هزار دلار دارند. بر اساس آنچه روزنامه‌‌های محلی گزارش کرده‌اند، این سرقت روز چهارشنبه هفته گذشته بین ساعت ۱۱:۱۵ تا ۱۱:۳۰ دقیقه انجام شده است.

ین‌گونه که پیداست راننده این کامیون، خودرو را در محوطه بیرونی فروشگاه زنجیره‌ای Stonestown Galleria قفل کرده بود تا تحویل سایر محصولات را انجام دهد. در این زمان بود که سارقین موفق به سرقت این کامیون حاوی گوشی‌های آیفون X شدند.

این سارق‌ها تاکنون دستگیر نشده‌اند اما پلیس و سایر نهاد‌های ذیربط سخت در حال تلاشند تا اثری از آن‌‌ها پیدا کنند. تمامی گوشی‌های به سرقت رفته نیز دارای شماره سریال IMEI هستند و پیگیری آن‌ها کار سخت و دشواری نیست.

در این بین گزارش شده است مشتریانی که قصد خرید آیفون X را از فروشگاه اپل استور واقع در سانفرانسیسکو دارند همچنان می‌توانند گوشی‌ مورد نظر خود را از این فروشگاه تهیه کنند و سرقت آیفون‌های X خللی در کمبود موجودی این فروشگاه ایجاد نکرده است.

 

منبع : فارنت

 

 

برچسب ها: اپل ، ایفون ایکس ، ایفون x
نظرات بینندگان