arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶

واکنش زکی پور به حکم محرومیتش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
میلاد زکی‌پور واکنشی عجولانه به حکم محرومیتش داشته و آن را ناحق خوانده است.
 
واکنش زکی پور به حکم محرومیتش
 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صبح امروز احکامی برای محرومیت تیم های استقلال و پرسپولیس و بازیکنانشان صادر کرد که طبق آن شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و وریا غفوری و میلاد زکی پور از استقلال هر کدام یک جلسه از همراهی با تیم‌شان محروم شدند. 

بلافاصله پس از صدور این حکم، میلاد زکی پور در گفت و گویی از ناحق بودن این حکم گفته است. حکم کمیته انضباطی برای این بازیکن به این شرح است:  میلاد زکی پور، بازیکن تیم استقلال به دلیل رفتار غیر ورزشی و ضربه زدن به بازیکن حریف بدون توپ که منجر به تحریک و اغتشاش در تماشاگران شد، از همراهی تیم خود در یک دیدار رسمی محروم بوده و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

در حقیقت زکی پور به خاطر خطایی که روی پای کمال کامیابی نیا انجام داد محروم شده است. خطایی که کنار خط طولی زمین و در لحظاتی که استقلال سراسر حمله بود روی پای بدون توپ بازیکن پرسپولیس انجام داد و هم از بار حمله استقلال کم کرد و هم زمان حمله را از تیمش گرفت. حالا او که پیش از این می‌بایست به خاطر این بی مسوولیتی از سوی باشگاه مورد شماتت قرار بگیرد حکم یک جلسه محرومیت خود را ناحق خوانده و در واکنشی عجولانه در یک مصاحبه گفته: 

این محرومیت را اصلا قبول ندارم چون من پیش از این نه به داوری اعتراض کردم و نه کارت زردی گرفته بودم. سال گذشته 25 بازی کردم و یک بار هم تخلف انجام ندادم. نمی‌دانم چرا به یک باره باید من را محروم کنند. ما در آن مسابقه از داوری سردرد گرفته بودیم و وقتی من دیدم که کامیابی‌نیا پایم را کشید ضربه‌ای به او زدم که البته قبول دارم به او ضربه زدم اما تلویزیون اصلا نشان نداد که کامیابی‌نیا من را کشیده است. 
نظرات بینندگان