arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶

آذری جهرمی خبر داد: توقیف تجهیزات وای‌فای زائران اربعین توسط عراقی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

توقیف تجهیزات وای‌فای زائران اربعین توسط عراقی‌ها / پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات با عکسی از پیاده روی خود در مسیر کربلا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اینستاگرام خود نوشت: عدم برقراری وای فای در مسیر نجف به کربلا، به دلیل عدم مجوز از سوی هیات اتصالات عراقی است، نه خلف وعده ما. رعایت قوانین کشور میزبان لازم است.

 محمد جواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - با انتشار عکسی از پیاده روی خود در مسیر اربعین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: برای برقراری سرویس وای فای در مسیر نجف به کربلا تلاش زیادی صورت گرفت و متاسفانه هیئت اتصالات عراقی علیرغم تعهدات وزارت ارتباطات عراق در این موضوع مجوز لازم را صادر نکرد و با وجود پیگیری‌های وزیر محترم کشور و بنده و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق تجهیزات وای فای توسط مراکز امنیتی عراق توقیف گردید. این موضوع در روزهای گذشته اطلاع رسانی شد.

وی گفت: برخی مراکز خبری امروز از خلف وعده وزارت ارتباطات در تامین وای فای مسیر نجف به کربلا اطلاع رسانی کردند که به نظر می‌رسد اطلاعی از اطلاع رسانی

‌های صورت گرفته در کنفرانس خبری درنمایشگاه مطبوعات، بخشهای مختلف خبری سیما و نیز مصاحبه مفصل با رادیو اربعین نداشتند.

آذری جهرمی با آرزوی سلامتی و زیارت قبولی برای زوار اربعین اظهار کرد: وزارت ارتباطات و اپراتورهای ایرانی حداکثر تلاش خود در خدمت رسانی به زوار اباعبدالله علیه السلام را از ماههای قبل در دستور کار داشته‌اند و تسهیلات گوناگونی را فراهم دیده‌اند. همزمان اعتقاد داریم رعایت مقررات و قوانین کشور میزبان بر ما لازم است.

نظرات بینندگان