arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶

تیراندازی در اداره کار کهگیلویه و بویراحمد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از تیراندازی یک ارباب رجوع به سمت کارمند این اداره خبرداد.

به گزارش انتخاب، صابر مظاهری گفت: یک ارباب رجوع که سر و صورت خود را با پارچه پوشانده بود به سمت کارمند این اداره تیراندازی کرد.

او گفت: یک ارباب رجوع در اتاق معاون تعاون اداره کل حاضر شد و کاغذی را جلویش گذاشت و گفت این کاغذ را بخوان. در همین حین که همکار ما در حال خواندن کاغذ بود یک قبظه اسلحه کلاشنیکف و یک باطری بنزین یا نفت را از کیف خود در آورد، کارمند اداره را تهدید به کشتن کرد و اقدام به تیراندازی کرد. او قبل از اینکه اقدام به تیراندازی کند با همکار ما در اداره که می خواست گلوله با او برخورد نکند و از جای خود بلند شده بود درگیر شد که منجر به مصدوم شدن کارمند این اداره شد.

مظاهری گفت: این مراجعه کننده فردی بنام "ف-م" از اعضای یکی از شرکت‌های تعاونی‌ پرورش ماهی شهرستان دنا بود که با مراجعه به اتاق یکی از همکاران قصد جان وی را داشت. این فرد با شرکت خود اختلاف پیدا کرده بود که از سوی دستگاه قضایی رای به نفع شریکش صادر و محکوم شد، بنابراین او قصد داشت این حکم را در اداره کل به این شکل تلافی کند.

وی ادامه داد: این فرد با همراه داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف و دو خشاب با روبند وارد اتاق شد که فرد به محض باز کردن کیف با هدف بیرون آوردن اسلحه با مقاومت این کارمند روبه رو می شود و به هدف کور اقدام به تیراندازی می‌کند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کارمندان اداره فرد ضارب را دستگیر و در اتاقی محبوس کردند که به محض نیروهای انتظامی تحویل آنها شد.

مظاهری اضافه کرد: هم اکنون کارمند اداره کار کهگیلویه و بویراحمد از ناحیه سر مصدوم و در بیمارستان به سر می‌برد. همچنین حال عمومی وی رضایت بخش است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان