arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶
در گفتگو با «انتخاب»؛

سپنتا نیکنام: تا این لحظه ابلاغیه رسمی درباره حضورم در جلسات شورا به دستم نرسیده / هر پاسخی در مورد انتخابات آینده مجلس و شورا بدهم حاشیه‌ای جدید به وجود می‌آید؛ فعلا باید جو را آرام نگاه داریم

سپنتا نیکنام، منتخب زرتشتی شورای شهر یزد پاسخ به سوالی درباره تصمیم خود برای کاندیداتوری در انتخابات آینده را به زمانی پس از رفع شدن مشکل فعلی موکول کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پاسخ سپنتا نیکنام به سوال «انتخاب» درباره تمایلش برای کاندیداتوری در انتخابات آینده: هر پاسخی بدهم حاشیه‌ای جدید به وجود می‌آید؛ فعلا باید جو را آرام نگاه داریم/ تا این لحظه ابلاغیه رسمی درباره حضورم در جلسات شورا به دستم نرسیده

سپنتا نیکنام، منتخب زرتشتی شورای شهر یزد پاسخ به سوالی درباره تصمیم خود برای کاندیداتوری در انتخابات آینده را به زمانی پس از رفع شدن مشکل فعلی موکول کرد.

نیکنام در گفت و گو با «انتخاب»، در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط پیش آمده آیا تمایلی دارد که در انتخابات آینده شورای شهر یا مجلس کاندیدا شوید یا خیر، گفت: تمام این سوالات را پاسخگو خواهم بود ولی اجازه دهید از  موقعیت فعلی خارج شویم و حاشیه دیگری را اضافه نکنیم. چون همین پاسخ های من می تواند خودش حاشیه جدیدی را ایجاد کند. فعلا به نظر من باید جو را آرام نگه داریم که بتوانیم مشکل را حل کنیم.

او ادامه داد: بعد از حل شدن مشکل، پاسخگو خواهم بود. اما در حال حاضر شرایط خاصی را تجربه می کنیم و چون هدف همه ما حفظ آرامش در مملکت و رفع این موضوع است فعلا صحبتی در این باره نخواهم داشت.

نیکنام در پاسخ به سوال دیگر «انتخاب» درباره نظر او پیرامون طرحی با محوریت علی لاریجانی با هدف تعیین سهمیه برای اقلیت های مذهبی در شورای شهر گفت: ترجیح می دهم فعلا وارد این موضوعات نشوم. و در جوی کاملا آرام موضوعات بررسی شود و پس از آن پاسخگو خواهم بود.

منتخب شورای شهر یزد در واکنش به اظهارات محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور مبنی بر توافق مجلس  قوه قضاییه برای حضور وی در جلسات شورای شهر تا زمان اصلاح قانون، گفت: تا این لحظه هیچ ابلاغ رسمی به دست بنده نرسیده و من نیز خبر را از طریق رسانه ها شنیده ام.

نظرات بینندگان