arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۶

۱۸۶ بازیگر در سریالی با دو کارگردان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهروز مفید تهیه کننده با سابقه تلویزیون می‌گوید که تا به امروز ۱۸۶ بازیگر جلوی دوربین سریال «محکومین» رفته‌اند و ۲۲ قسمت از این مجموعه هم تولید شده است. او همچنین از حسین قناعت و سید جمال سید حاتمی به عنوان کارگردانان «محکومین» نام می‌برد.

به گزارش انتخاب، مفید که تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «محکومین» است، درباره روند تصویربرداری این سریال به باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید: «تا امروز ۱۸۶ بازیگر جلوی دوربین‌ این سریال رفته‌اند و ۲۲ قسمت از «محکومین» را ضبط کرده‌ایم. با توجه به مدت زمان طولانی تصویربرداری، گروه کارگردانی را به دو بخش با سرپرستی حسین قناعت و سید جمال سید حاتمی تقسیم کرده‌ایم تا تصویربرداری ۲۰ قسمت باقی مانده را تکمیل کنیم.»

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» افزود: «همزمان با تصویربرداری، موسیقی، تدوین و مراحل صداگذاری در حال انجام است و روند تولید تا پایان آذرماه زمان خواهد برد. مجموعه تلویزیونی «محکومین» با آغاز فصل زمستان به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و این تلاش شبکه هم هست.»

او درباره روایت داستانی مجموعه تلویزیونی «محکومین» توضیح داد: «این سریال، درخصوص مجازات جایگزین و یا بحث احکام تعلیقی است که هر بدهکاری، بدهکار حرفه‌ای نیست و یا برحسب اتفاق درگیر مشکلات قضایی شده است. این سریال تلاش می‌کند با پرداختن به قصه‌های مختلف این افراد، فرهنگ مجازات جایگزین را مطرح کند؛ چرا که خیلی از قُضات و ارگان‌ها، تمایل نشان نمی‌دهند.»

لیلا زارع نقش اصلی این سریال به عنوان مددکار را بازی می‌کند و مسعود کرامتی، محمد حاتمی، فرشاد احمدزاده، علی انصاریان و... بازیگران این سریال هستند.

 

نظرات بینندگان