arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

ادعای سرپرست تراکتورسازی: با یک نامه و با تهدید دنبال تصاحب سهمیه آسیایی ما بودند!

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازى تبریز گفت: هواداران باید در این روزهاى سخت دشمنان حقیقی تراکتورسازی را بشناسند؛ کسانى که با یک نامه تهدیدآمیز می‌خواستند سهمیه آسیایی ما را تصاحب کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازى تبریز گفت: هواداران باید در این روزهاى سخت دشمنان حقیقی تراکتورسازی را بشناسند؛ کسانى که با یک نامه تهدیدآمیز می‌خواستند سهمیه آسیایی ما را تصاحب کنند.

به گزارش انتخاب، کاظم محمودی درباره انتقادات انجام شده از باشگاه تراکتورسازی درباره جذب بازیکنان سرباز، عنوان کرد: این روزها شاهد انتشار برخی اظهارات عجیب از سوی افرادی هستیم که در حوزه‌های غیرمرتبط مداخله می‌کنند. آقایان به‌جای مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح و نظام وظیفه تصمیم‌گیری می‌کنند و قوانین را زیر سوال می‌برند، قانون جدید وضع و حتى محل خدمت بازیکنان سرباز را هم تعیین می‌کنند.

وی افزود: باشگاه‌های نظامى، بزرگ‌ترین خدمت را به بازیکنان جوان می‌کنند. من سال‌ها در این کشور فوتبال بازی کردم و طبیعتاً این شرایط را بهتر درک می‌کنم. اگر قرار باشد بازیکن در مهم‌ترین سال‌های زندگى حرفه‌ای خودش دوران خدمت را در پادگان سپرى کند، هیچ شانسى براى بازگشت دوباره به فوتبال نخواهد داشت، اما این امکان خیلى خوبى است که فوتبالیست‌ها مى‌توانند در باشگاه‌هاى اصیل، باسابقه و پرطرفدارى مثل تراکتورسازى، ملوان و فجرسپاسی دوران خدمت خود را سپرى کنند.

محمودی در واکنش به انتقاداتی مبنی بر اینکه «چرا سایر باشگاه‌ها حق جذب بازیکن سرباز ندارند؟»، تصریح کرد: ما که مثل آقایان خودمان را متولى تغییر قانون نمى‌دانیم. مگر شرایط همه باشگاه‌ها یکسان است؟ براى ما هم سوال است که چرا وقتى باشگاه‌هاى محبوب و پرطرفدار فوتبال کشور حق استفاده از کمک‌های دولتى را ندارند، باشگاه‌هاى صنعتى به‌راحتى از میلیاردها تومان بودجه مصوب کارخانه‌هاى دولتى که متعلق به همه مردم کشور است، استفاده مى‌کنند؟

سرپرست تیم تراکتورسازی ادامه داد: به‌عنوان یک پیشکسوت این فوتبال سوال می‌کنم؛ اگر قرار است قانون اجرا شود و هیچ کمک مالى از سوى دولت به باشگاه‌ها نشود، چرا این قانون اختصاص به باشگاه‌هاى محبوب و مردمى دارد؟ در همین روزها که موضوع پرونده آسیایى و پرداخت بدهى‌ها مطرح شده، چرا نامى از باشگاه‌هاى صنعتى در بین بدهکاران نیست؟ چون این باشگاه‌ها سر سفره بیت المال نشسته‌اند و هر ساله از میلیاردها تومان بودجه مصوب استفاده مى‌کنند. تراکتورسازى با میلیون‌ها هوادار پرشور در سراسر کشور یک ریال کمک دولتى دریافت نمی‌کند و باید همه هزینه‌هاى خودش را از طریق حامیان مالى تامین کند. مصداق تبعیض همین است. اتفاقاً مشکلات امروز ما حاصل سیاست‌هاى باشگاه‌های صنعتى است که از محل درآمدهاى کارخانه‌هاى مرتبط قراردادهاى میلیاردى را در فوتبال رواج دادند.

محمودی گفت: هواداران باید در این روزهاى سخت دشمنان حقیقى تراکتورسازى را بشناسند؛ کسانى که با یک نامه تهدیدآمیز مى‌خواستند سهمیه آسیایى ما را تصاحب کنند، اما خوشبختانه تیرهای‌شان به سنگ خورد. آنهایی که بزرگى و جایگاه اجتماعى یک باشگاه محبوب را فراموش کرده‌اند و همچنان به دنبال تخریب وجهه تراکتورسازی هستند، باید بدانند مقابل میلیون‌ها هوادار پرشور ایستاده‌اند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان