arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶

سردار کمالی: بیرانوند نمی‌تواند به صورت خودسر به تراکتورسازی برود!

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح می‌گوید اگر نورالهی دوران آموزشی خود را پشت سرنگذارد نمی‌تواند برگه تسویه حساب خود را بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح می‌گوید اگر نورالهی دوران آموزشی خود را پشت سرنگذارد نمی‌تواند برگه تسویه حساب خود را بگیرد.

به گزارش انتخاب، سردار موسی کمالی گفت: سرباز شدن بازیکنان ذوب آهن هنوز قطعی نیست و اخباری که در مورد آنها پخش می شود گمانه زنی هایی است که از سوی رسانه ها منتشر می شود.

وی افزود: بازیکنانی که سرباز می شوند باید در تقسیم بندی نیروهای مسلح محل خدمت خود را بشناسند و اینطور نیست که هر بازیکن یا ورزشکاری خودش تیمش را انتخاب کند.بیرانوند هم از این قاعده مستثنی نیست و نمی تواند به صورت خود سر با تراکتورسازی مذاکره و به این تیم ملحق شود.

سردار کمالی ادامه داد: من از وضعیت سربازی تک تک بازیکنان خبر ندارم اما اگر بازیکنی برگه آموزشی را نداشته باشد نمی تواند کارت پایان خدمت خود را از سازمان نظام وظیفه دریافت کند.نورالهی هم اگر دوران آموزشی خود را پشت سرنگذارد نمی تواند برگه تسویه حساب خود را بگیرد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: هنوز وضعیت احسان پهلوان مشخص نشده و اطلاعی در مورد مشمولان جدید ندارم چون وضعیت آنها را سازمان نظام وظیفه مشخص می کند.

این درحالی است که تعدادی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر از نیم فصل دوم مشمول خدمت سربازی خواهند شد و در صورت تقسیم بندی سربازان حضور ستاره های سرباز لیگ برتری در تیم هایی نظامی مثل تراکتور،ملوان،نیروی زمینی و فجرسپاسی پخش خواهند شد.

نظرات بینندگان