arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶

توزیع بسته های تغذیه 72 ساعته بین زلزله زدگان سرپل ذهاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس جمعیت هلال احمر کشورمان از توزیع بسته های تغذیه 72 ساعته برای زلزله زدگان سرپل ذهاب در غرب کشور خبر داد.

علی اصغر پیوندی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا به منطقه زلزله زده سرپل ذهاب اظهار داشت: تاکنون 55هزار تخته چادر و 180 هزار تخته پتو بین زلزله زدگان مناطق حادثه دیده توزیع شده ست.
وی افزود: امیدوارم با توجه به تسهیلات در نظر گرفته دولت برای مردم مناطق زلزله زده در ابتدا به سمت اسکان موقت و در نهایت به سمت اسکان داریم پیش برویم.
وی با اشاره به شروع فصل سرما و کاهش دما در روزهای آینده گفت: هم اکنون عملیات توزیع نایلون، چراغ های والر و در مجموع سیستم گرمایی آغاز شده است.
رییس جمعیت هلال احمر اظهارداشت: شرایط موجود شرایط مطلوبی نیست اما نیروهای امدادی به صورت شبانه روز درحال خدمت و تلاش هستند و امیدوارم با توجه به روند موجود از این شرایط خارج شویم.
وی با بیان این که در این حادثه حدود 150 نفر آسیب دیده اند ضمن قدردانی از تمامی دستگاه های مربوطه به خصوص نیروهای مسلح تصریح کرد: تنها ارگان یا نهادی که حتی از هلال احمر نیز در ارایه خدمات به حادثه دیدگان پیشی گرفت خود مردم بودن که من به نوبه خود قدردان آنان هستم.
وی با بیان این که شرمنده مردم به لحاظ حس نو دوستی و برادری آنان در پیشی گرفتن در ارایه خدمات هستیم، گفت: مردم هر آنچه را که در توان داشتند برای خدمت رسانی به مردم حادثه دیده دریغ نکردند و ما ممنون آنها هستیم.
وی تاکید کرد: مردم این منطقه چه در زمان دوران دفاع مقدس و الان آسیب های زیادی را متحمل شدند که باید بیش از این به آنان توجه شود و مورد حمایت قرار گیرند.
پیوندی با بیان مردم ایران با اهداء کمک های خود حماسه دیگری را رقم زدند، افزود: از ارایه کوچکترین خدمتی به حادثه دیدگان دریغ نخواهیم کرد و شبانه در خدمت آنان خواهیم بود.

نظرات بینندگان