arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶

تذکر خداکرمی به صداو سیما: دوربین خود را به طرف مردم و تصاویر و صداهایی که دوست دارند بچرخانید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو شورای شهر تهران از عملکرد صداوسیما در مقاطع حساس زمانی از جمله زلزله کرمانشاه به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس شهری «انتخاب»، ناهید خداکرمی نماینده شورای شهر تهران در تذکری به صدا و سیما در جلسه امروز شورای شهر بیان کرد: در راستای ماده 71 وظایف نمایندگان شورای تذکر خود را به صدا و سیما جمهوری اسلامی اعلام می‌کنم؛ اگر امروز شاهدیم که مردم به سازمان‌های امدادی و مسئولین اعتماد نمی‌کنند و به صورت انفرادی یا از طریق چهره‌های شاخص مهربانی و نوعدوستی قابل ستایش خود را به کرمانشاه گسیل داستند، و عکس و فیلم از چهره رنجدیده آسیب‌دیدگان زلزله فضای مجازی را فرا گرفته است، بخش مهم آن مربوط به عملکرد شعارآلود، یکجانبه گرایانه و پرلعن و نفرین صداوسیماست.

وی افزود: لذا تذکر من به صدا و سیما این است که شما از بودجه بیت‌المال استفاده می‌کنید پس دوربین و میکروفون خود را به طرف مردم و تصاویر و صداهایی که دوست دارند بچرخانید تا این بی‌اعتمادی آسیب بیشتری به سبک زندگی و حرکت جمعی کشور نزده است به فکر اصلاح باشید.

رئیس کمیته سلامت خاطر نشان کرد: گرچه متخصصین علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی نیز باید این پدیده را به روشی علمی تجزیه و تحیل کنند.

خداکرمی در تذکری به اعضای شورای شهر نیز تاکید کرد: تذکر دوم به خودمان یعنی اعضای شورای شهر، شهرداری و مردم و مسئولین است؛ که هرچه سریع‌تر از این خلسه و آرامش قبل از طوفان خارج شویم و طوری عمل کنیم که گویا همین فردا از شدت آلودگی هوا دچار خفگی خواهیم شد و پس‌فردا در تهران زلزله خواهد آمد.

تذکر سوم ناهید خداکرمی نیز به این شرح بود؛ تذکر سوم در مورد اجرای بند الف ماده 63 و بند ب و ث ماده 71 قانون پنج ساله دوم در مورد مدیریت بحران به شهرداری است که کتبا تقدیم خواهد شد.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید

        

نظرات بینندگان