arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶

کیهان: هالیوود در حال ساخت چند فیلم است که نشان دهد داعش را آمریکا نابود کرد

کیهان نوشت: رسانه‌های غربی پس از حضور فعال ایران در زدن تیر خلاص به این گروه جهنمی و بیرون راندن آن از عراق و سوریه و به خصوص پس از پیام روشنگرانه و کوبنده سردار سلیمانی، تلاش وسیعی را آغاز کرده‌اند ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیهان نوشت: رسانه‌های غربی پس از حضور فعال ایران در زدن تیر خلاص به این گروه جهنمی و بیرون راندن آن از عراق و سوریه و به خصوص پس از پیام روشنگرانه و کوبنده سردار سلیمانی، تلاش وسیعی را آغاز کرده‌اند تا نقش ایران را در این پیروزی جهانی کمرنگ ساخته و از نیروهای خویش قهرمان بسازند.

همان حیله و ترفندی که در طول تاریخ به کار برده تا با پروپاگاندا و جنگ روانی و فریب رسانه‌ای، خادم را به خائن و خائن را به خادم تبدل سازند، قهرمانان و آزادیخواهان واقعی را دیکتاتور و ظالم بنمایانند و اعمال ستمگرانه و جنایتکارانه خود را حفظ حقوق بشر و ترویج آزادی نامگذاری کنند.

برخی از اخبار رسیده حاکی از آن است که چند پروژه سینمایی با بودجه‌های هنگفت برای چنین تبلیغاتی در هالیوود در حال پیش‌تولید قرار گرفته و عنقریب است که سال آینده شاهد چند فیلم سینمایی با موضوع مبارزه آرتیست‌های آمریکایی با داعش باشیم که احتمالا در آنها اگر نیروهای ایرانی در کنار داعش تصویر نشوند، قطعا یا به گونه‌ای منفعل نشان داده می‌شوند و یا اساسا نشانی از آنها دیده نمی‌شود!

چنان که قرار است حدود یک‌ماه دیگر فیلمی از سینمای هند با نام «تایگر زنده است» به روی پرده‌ها برود که در آن «سلمان خان» به جنگ داعش رفته و برای نجات پرستاران اسیر هندی، تعداد زیادی از آنان را ناکار می‌سازد!

نظرات بینندگان