arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶

نخستین شهردار زن استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فاطمه جوادی به عنوان نخستین زن شهردار خلخال در تاریخ شهرداری های شهرهای استان اردبیل معرفی شد و تصدی امور شهرداری این شهر را بعهده گرفت.

به گزارش ایرنا ، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل روز شنبه در جلسه شورای اداری خلخال که با محوریت معارفه سه شهردار جدید شهرهای خلخال ، کلور و هشجین برگزار شد، عامل اصلی انتخاب نخستین شهردار زن استان اردبیل در خلخال توسط شورای اسلامی این شهر را غنای فرهنگی و قدمت مدنیت موجود در این منطقه دانست.
جعفر فهیمی افزود: همت و حجب و حیای وصف نشدنی مردم خلخال همواره مانع از طرح مشکلات مردم این شهرستان و برجسته شدن مشکلات شده است.
وی با قدردانی از عملکرد فرماندار خلخال در ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین مردم و تلاش برای توسعه و عمران منطقه از فریدون بابایی به عنوان فرزند رشید این شهرستان یاد کرد که با توجه به علم و آگاهی وی از کمبودهای منطقه همواره برای رفع موانع و مشکلات مردم در تلاش است.
او همچنین گفت: انتخاب و معرفی شهرداران جدید از سوی شوراهای اسلامی در فضای عاری از هرگونه توصیه و فشار از جانب دستگاه های اجرایی و یا فردی ، جناحی و گروهی صورت گرفته و انتظار می رود شهرداران منتخب با توجه به اعتمادی که از سوی اعضای شوراهای اسلامی به آنها شده در عمران و آبادانی شهرها با تمام توان تلاش کنند.
وی افزود: حل مشکلات این منطقه مورد توجه مرکز استان و کشور بوده و حل مشکل اشتغال ، تکمیل پروژه های راهسازی و توسعه و رونق اقتصادی این منطقه در دستور کار استانداری اردبیل قرار گرفته و برای رونق این شهرستان با تمام توان تلاش خواهد شد.
فهیمی اظهار کرد: با هدف استفاده کامل از ظرفیت ها و قابلیت های منطقه جنوب استان شهرستان های خلخال و کوثر به عنوان کانون های پایداری این استان انتخاب شده اند.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفتار صادقانه با مردم ، پرهیز از ارائه گزارش عملکرد کذب و دور از واقعیت و دوری از اعمالی همچون استفاده از فضای مجازی برای برجسته کردن خود و تخریب دیگران در فضای مجازی را از جمله وظایف مهم مسوولان دستگاه های اجرایی این شهرستان ذکر کرد.
وی گفت: تخصیص 2 هزار و 170 تن قیر رایگان به شهرداری خلخال در سال جاری نتیجه کار گروهی و پیگیری های نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس و همچنین استانداری اردبیل است.
در این مراسم با قدردانی از شهرداران قبلی شهرهای خلخال ، کلور و هشجین خانم فاطمه جوادی خوجین به عنوان شهرداری شهر خلخال ، پدرام موسوی شهردار شهر کلور و علی پرمون شهردار شهر هشجین معرفی شدند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
شهرستان خلخال از سال 1304 دارای فرمانداری بوده و از شهرستان های قدیمی و دارای فرهنگ غنی استان اردبیل است.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید

        

برچسب ها: اردبیل ، شهردار زن
نظرات بینندگان