arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶

اوزیل به یک شرط بارسایی می‌شود

 اوزیل برای حضور در بارسلونا شرط گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 اوزیل برای حضور در بارسلونا شرط گذاشت.

به گزارش انتخاب، در تابستان گذشته و زمانی که نیمار از بارسلونا جدا شد چند گزینه برای پر کردن جای خالی این ستاره در ترکیب بارسلونا معرفی شدند. گزینه هایی مثل عثمان دمبله، کوتینیو، دیماریا و اوزیل اصلی ترین گزینه ها برای جایگزینی نیمار بودند.بارسلونا می خواست از این بازیکنان معرفی شده دو نفر را به خدمت بگیرد اما در این کار موفق نبود و فقط توانست با رقمی سنگین عثمان دمبله ستاره جوان دورتموند را به خدمت بگیرد. اما او هم فقط سه بازی برای تیمش انجام داد و مصدوم شد تا ۴ ماه خانه نشین باشد .اتفاقی که باعث شده تا همچنان جای خالی نیمار در بارسلونا احساس شود.

البته بارسا برای جذب کوتینیو و دیماریا هم خیلی تلاش کرد اما هر بار در جذب این بازیکنان شکست خورد.حالا که بارسلونا تقریبا در جذب کوتینیو شکست خورده است آنها به سراغ گزینه بعدی خود رفته اند. مسوت اوزیل بازیکن آلمانی تیم آرسنال که سابقه حضور در لالیگا و رئال مادرید را دارد به عنوان یک جایگزین خوب برای نیمار از سوی کادر فنی بارسلونا معرفی شده است. البته این بازیکن هم بدش نمی آید دوباره در لالیگا و این بار در بارسلونا بازی کند.این روزها شایعه های بسیاری وجود دارد و جدی ترین شایعه که خیلی با واقعیت نزدیک است این است که اوزیل تمایل خود را برای حضور در بارسا اعلام کرده است و فقط منتظر اجازه ونگر سرمربی آرسنال برای این انتقال است.

البته دیروز بود که خبری مبنی براینکه ونگر با این انتقال موافقت کرده است منتشر شد اما مشکل بعدی بارسلونا پس از ونگر خود اوزیل است که شرط سنگینی برای این انتقال گذاشته است.اوزیل اعلام کرده است فقط با این شرط به بارسلونا می رود که آن ها در هفته به این بازیکن حقوق ۳۵۰ هزار یورویی بدهند که در سال رقمی در حدود ۱۹ میلیون یورو می شود. حالا باید دید که بارسلونا حاضر است رقم فسخ قرارداد ۵۰ میلیون یورویی او را بپردازد و چنین دستمزد بالایی را به او بدهد یا نه؟

نظرات بینندگان