arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶

برانکو:‌ طبیعی است که پیشنهادهای زیادی داشته باشم / برای تمدید قرارداد، ابتدا باید اهداف باشگاه را بدانم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وجود چند پیشنهاد برای آینده مربیگری‌اش را تایید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برانکو:‌ طبیعی است که پیشنهادهای زیادی داشته باشم

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وجود چند پیشنهاد برای آینده مربیگری‌اش را تایید کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین روز یک‌شنبه این تیم درباره تمدید قراردادش با سرخ‌های پایتخت، اظهار کرد: خودتان می‌دانید که این چیز پنهانی نیست. پیشنهادات از این طرف و آن طرف می‌آید و به همه گفته‌ام که با پرسپولیس قرارداد دارم. باید من به فکر آینده باشم و این طبیعی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان به او جدی است؟ بیان‌ کرد: من حرفه‌ای هستم. من این جا با جان دل کار می‌کنم. ۱۰۰ بار هم گفته‌ام که از حضور در ایران احساس خوبی دارم. بازیکنان خیلی خوبی دارم که کار با آنها لذت بخش است. عملا سومین فصلی است که ما قهرمان هستیم. اگر یادتان باشد فصل اول را فقط به خاطر تفاضل گل از دست دادیم. اگر قانون آن گونه که امسال است اعمال می‌شد سال اول هم قهرمان می‌شدیم. پارسال هم قاطعانه قهرمان شدیم و در حال‌ حاضر در صدر جدول رده‌بندی هستیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. خودتان شاهد هستید که چقدر کار می‌کنیم. بازیکنان دیشب (شنبه) دیر به خانه رسیدند ولی از این که امروز صبح تمرین داریم کسی ناراحت نیست. در آسیا عالی بازی کردیم. درباره قرارداد هم باید با باشگاه صحبت کنم تا ببینیم اهداف و خاص باشگاه چیست و این صحبت‌ها در چه مسیری قرار می‌گیرند.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا امروز پس از جلسه‌اش با مسئولان پرسپولیس تکلیفش روشن خواهد شد؟ گفت‌: من در حال‌ حاضر راهی باشگاه می‌شوم. بعد از بازی‌ها معمولا به باشگاه می‌روم و درباره برنامه آتی صحبت می‌کنیم. درباره تمدید قرارداد نمی‌دانم امروز صحبت می‌شود یا نه. اگر این بحث امروز هم مطرح شود، قطعا امروز تمام نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای جلوگیری از ایجاد غرور در بازیکنانش چیست؟ گفت‌: افت و خیز در هر تیمی طبیعی است. تیم‌هایی همچون پارس جنوبی جم و پدیده دچار این مساله شدند. ما مقابل همه این حریفان رقابت سختی داشتیم و فکر می‌کردم که حریفان مطرح ما دچار افت شدید شوند. ما یک باشگاه بزرگ و یک تیم بزرگ هستیم. همیشه به بازیکنانم گوش‌زد می‌کنم که باید کیفیت فردی خود را روز به روز بالاتر ببرند. هستند بازیکنانی که در فرم بهتری هستند و برخی‌ها هم با یک افت روبه‌رو می‌شوند. امسال وضعمان بهتر است چون نیمکت قوی‌تری داریم. الان مثلا مقابل پارس جنوبی جم، بشار، طارمی و حتی نوراللهی حاضر نبودند ولی نیمکتمان برخی از بازیکنان را مانند نعمتی در اختیار داشت. ما نیمکت خیلی خیلی خیلی خیلی خوبی داریم. این تضمینی است برای این که موفق شویم.

برانکو در واکنش به این که هواداران پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد او هستند، اظهار کرد: من خیلی از این بابت خوشحال و راضی هستم که باعث خوشحالی هواداران شده‌ایم. تلاش ما برای آنها است. از این که نتوانیم شادشان کنیم غمگین می‌شوم. از این خوشحالم که هواداران از ما حمایت می‌کنند ولی این را هم می‌دانم که نمی‌شود همیشه ببریم. خودتان می‌دانید که تغییرات در این اواخر در باشگاه زیاد بوده است. آقای طاهری از باشگاه رفتند. ما تمدید قرارداد را با ایشان مطرح کرده بودیم. در یک ماه اخیر، وضعیت کاملا نامعلوم بود. آن چه باعث خوشحالی من است، این است که مشکلات یک ماه پیش روی بازیکنان اثر نگذاشت و آنها به خوبی تمرین کردند. بازیکنان نشان دادند که چقدر به پرسپولیس و هواداران علاقه دارند. توقع داریم گرشاسبی روند رو به جلویی را که طاهری درست کرد ادامه‌ دهد. گرشاسبی نزدیک‌ترین همکار طاهری بود و قطعا همه مسائل را می‌داند. همه ما رو به جلو نگاه می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش نسبت به گذشته کمتر موقعیت گل به دست می‌آورد، گفت‌: ما به طور موازی هر دو سیستم خطی و لوزی را مورد استفاده قرار داده‌ایم. متاسفانه ماجرای محرومیت طارمی پیش آمد. او در دو سال اخیر بهترین بازیکن و آقای گل بود. احمدزاده هم عمل جراحی کرده است و طبیعی است که این وضعیت کمی ما را مجبور کرد تغییراتی در سیستم داشته باشیم. مهم این است که کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه خیلی خوب کار می‌کنند و ما استحکام لازم را داریم. پدیده و پارس جنوبی جم هیچ شانس گلی روی دروازه‌ ما نداشتند. البته دیروز پارس جنوبی جم یک شانس داشت. طبیعی است که کارمان در خط حمله را بهبود می‌بخشیم. فلسفه اصلی ما هجومی بازی کردن است.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان پرسپولیس را قهرمان لیگ دانست؟ گفت‌: به هیچ عنوان نه. اصلا ما حاضر نیستیم کار را شل بگیریم. هنوز به نصف راه هم نرسیده‌ایم. ما بهترین موقعیت را داریم ولی با یک تعلل کوتاه فرصت را از دست می‌دهیم. ما به این فکر نمی‌کنیم که لیگ تمام شده است و ما قهرمان هستیم.

 

نظرات بینندگان