arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶

پردرآمدترین بازیگر سال از تنگدستی در جوانی نوشت

دواین جانسون با تبریک روز شکرگزاری از تلاش‌هایش در دوران کودکی برای مقابله با فقر و تنگدستی نوشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دواین جانسون با تبریک روز شکرگزاری از تلاش‌هایش در دوران کودکی برای مقابله با فقر و تنگدستی نوشت.

به گزارش انتخاب به نقل از آسوشیتدپرس، پردرآمدترین بازیگر سال ۲۰۱۶ در روزهای خوش زندگی‌اش نیز یاد ایام سخت گذشته را زنده می‌کند.

پردرآمدترین بازیگر سال از تنگدستی در جوانی نوشت

بازیگر ۴۵ ساله در پستی که به مناسبت روز شکرگزاری منتشر کرد، از روزهای سخت کودکی‌اش یاد کرد. وی نوشت: وقتی سرمان را برای دعا خم می‌کردیم، می رفتیم کنار میز و همه آن چه را برایش سپاسگزار بودیم، با بقیه تقسیم می‌کردیم.

در همین پست او با انتشار عکسی با مادرش، نوشت: همیشه چیزهای زیبایی را که از ته دل بیان می‌شود، ببینید و بشنوید. اشک، خنده و شکرگزاری بی حد و مرز...

بازیگر «سریع و خشمگین» نوشت: مادر من اوایل امروز یادآوری کرد که چه دوره سختی داشتیم؛ دوره‌ای که به سال ۱۹۸۷ برمی‌گردد و ما نمی‌توانستیم حتی شام شکرگزاری داشته باشیم و دعا می‌کردیم کسی ما را به خانه‌اش دعوت کند که بتوانیم چیزی بخوریم. وی نوشت: آن زمان روزگار سختی داشتیم، اما از آن گذشتیم و امروز اینجا هستیم.

جانسون سال ۱۹۸۷ تنها ۱۵ سال داشت و ۱۰ سال بعد او با پیوستن به ورزش کشتی برای خودش نامی کسب کرد و بعد به بازیگری روی آورد و در فهرست برترین‌ها قرار گرفت.

وی که پدر 2 فرزند است هرگز روزگار سخت گذشته را فراموش نکرد و خانواده و همبستگی با آنهایی که به او نزدیک هستند همیشه برایش بیشترین اهمیت را دارد.

جانسون سال پیش در شب کریسمس یک اتومبیل به پدرش هدیه کرد.

نام دواین جانسون با کسب ۶۴.۵ میلیون دلار درآمد در صدر لیست سال ۲۰۱۶ قرار گرفته بود. وی برای بازی در پروژه‌های بزرگی چون «سریع و خشگین ۸»، «دیده‌بان ساحلی» و «هوش مرکزی» توانست این درآمد را کسب کند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان