arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶

عفونت ریوی «دهقان فداکار» تحت کنترل است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عفونت ریوی «دهقان فداکار» تحت کنترل است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به وضعیت هوشیاری دهقان فداکار، گفت: ریز علی خواجوی اکنون در حالت خواب‌آلودگی قرار دارد، اما عفونت ریوی تحت کنترل بوده و اختلالات انعقادی به وجود آمده نیز در حال کنترل است.

به گزارش ایسنا، «محمدحسین صومی» در عیادت نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با «دهقان فداکار» که به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شده است، اظهار کرد: ریز علی خواجوی یا همان «دهقان فداکار» 87 ساله بوده و با توجه به سن زیاد، مستعد عفونت ریوی بودند، از این‌رو در 23 آبان‌ماه به‌علت عفونت ریوی در بیمارستان میانه بستری شده و خوشبختانه در میانه هم بیماری ریوی و هم مشکلات جنبی که در کلیه پیدا کرده بودند، کنترل شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌ها در بیمارستان میانه، به‌علت وجود لخته در اندام تحتانی دهقان فداکار و با توجه به این‌که اگر در بیمارستان تبریز بستری شود امکان رسیدگی نیز بیشتر خواهد بود، از این‌رو به درخواست مسئولان و خانواده‌ی محترمشان به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شده و هم‌اکنون در بخش آی سی یو بخش پیوند اعضا بیمارستان امام‌رضا(ع) که مجهزترین آی‌سی‌یو را دارد، بستری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز یادآور شد: با توجه به این‌که دهقان فداکار دیابت قندی هم داشت، از این‌رو یک سری مشکلات نیز در انتهای اندام‌ها وجود دارد که امیدواریم کنترل شود.

برچسب ها: دهقان فداکار
نظرات بینندگان