arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶

تصاویر : حضور معاون اول رییس جمهور در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

دکتر اسحاق جهانگیری ظهر امروز در جریان سفر به استان کرمانشاه از شهرهای زلزهل زده سرپل زهاب، ازگله و روستای ناوفره حضور یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اول رییس جمهور در شهر سرپل ذهاب حضور یافت و از برخی محله های تخریب شده در اثر زلزله بازدید کرد

دکتر اسحاق جهانگیری ظهر امروز (دوشنبه) در جریان سفر به استان کرمانشاه در شهر سرپل ذهاب حضور یافت و از برخی محله های آسیب دیده نظیر منطقه فولادی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مردم و ساکنان این شهر قرار گرفت.

مردم شهر سرپل ذهاب نیز با استقبال از حضور معاون اول رییس جمهور کشورمان، مسائل و دغدغه های خود را بازگو کردند و خواستار توجه بیشتر دولت برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی خانه های خود شدند.

  جهانگیری در جریان سفر به استان کرمانشاه، در روستای زلزله زده ناوفره حضور یافت و ضمن سرکشی به چادرهای اسکان موقت مردم این روستا، پای درد و دل آنان نشست و از دغدغه ها و نیازهایشان مطلع شد

معاون اول رییس جمهور همچنین در جمع مردم این روستا ضمن تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را در اثر زلزله از دست داده اند، برای مجروحین و مصدومین آرزوی شفای عاجل کرد.

دکتر جهانگیری ادامه داد: دولت تلاش دارد که در اسرع وقت شرایط و وضعیت مردم را به حالت عادی برگرداند و مردم زلزله زده بتوانند در خانه های بازسازی شده خود ساکن شوند و فرزندانشان نیز به مدرسه رفته و کار، کشاورزی و تولیدات آنان نیز احیا شود.

معاون اول رییس جمهور در جریان سفر به استان کرمانشاه، با حضور در شهر ازگله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی در میان مردم این شهر حضور یافت و ضمن بازدید از برخی خانه های تخریب شده و چادرهای اسکان موقت مردم، پای درد و دل آنان نشست و با مردم این منطقه به گفت و گو پرداخت.

دکتر جهانگیری ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده که عزیزان خود را در زلزله از دست داده اند، تصریح کرد: امروز با حضور تعداد زیادی از اعضای دولت به این سفر آمده ام تا از روند کارها مطلع شده و در جریان مسائل قرار گیریم.

وی افزود: ما مسئولیت یافته ایم که خدمتگزار مردم باشیم و در سختی ها و مشکلات بیش از گذشته در کنار شما خواهیم بود تا مسائل و مشکلات را ساماندهی کنیم.

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر : 

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

نظرات بینندگان