arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶

سرویس پخش ویدیوی اپل در سال 2018 راه اندازی می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس پخش ویدیوی اپل قرار است در سال آینده برای دستگاه های تولید شده این شرکت و با هدف عرضه محتوای نسخه اصلی (اورجینال) آماده راه اندازی شود.

کمپانی اپل تصمیم دارد تا سرویس پخش ویدیویی اختصاصی خود را در سال آینده میلادی برای عرضه به کاربران محصولات خود آماده کند. Paolo Pescatore به عنوان نایب رییس بخش رسانه ای بنیاد تحلیلی CCS Insight در مصاحبه اخیر خود با CNBC از بلند پروازی‌های کمپانی اپل برای ورود به صف رقابت سرویس های پخش ویدیویی صحبت کرده است.

Paolo Pescatore در مصاحبه خود از تلاش مدیران این شرکت برای ارائه سرویس پخش ویدیویی اپل بر پایه نسخه های اصلی محتوای گوناگون صحبت کرده و گفته است که اپل از همین حالا با ارائه محتوای ویدیویی و سریالی در سرویس اپل موزیک رقابت با سرویس های پخش ویدیوی مختلف نظیر نتفلیکس را آغاز کرده است.

با این حال، هنوز معلوم نیست که سرویس پخش ویدیوی اپل قرار است در سرویس اپل موزیک باقی بماند یا اینکه کمپانی بزرگ کوپرتینونیشین تصمیم دارد تا یک سرویس مجزا را برای پخش محتوای ویدیویی خود توسعه دهد.

اپل از ابتدای سال جاری میلادی تلاش زیادی برای تولید و عرضه محتوای رسانه ای و مشخصا سریال های تلویزیونی اختصاصی کرده است. علاوه بر این، اپل از همین حالا مذاکرات ویژه‌ای را با استودیوهای مختلف هالیوودی شروع کرده است تا بتواند قیمت فروش و اجاره فیلم ها و سریال های مختلف را کاهش دهد.

سرویس پخش ویدیوی اپل قرار است به صورت ویژه و انحصاری برای کاربران محصولات تولید شده توسط این شرکت، به ویژه اپل تی وی عرضه شود. همچنین حدس و گمان هایی در مورد انتشار محتوای گوناگون از طریق نرم افزار آیتونز و Apple Music برای ویندوز و اندروید وجود دارد.

اپل از همین حالا بسیاری از مدیران ارشد و تهیه کنندگان استودیوی Sony Pictures را به استخدام خود در آورده و سرمایه گذاری ویژه‌ای برای ساخت سریال‌هایی نظیر Planet of apps و Carpool Karaoke کرده است.

با این حال، عرضه نسخه جدید Apple TV با قابلیت پخش ویدیوهای 4K و همچنین همکاری این شرکت با تهیه کنندگان، کارگردان ها و بازیگرهای مطرح باعث شده تا حدس و گمان ها در مورد نزدیک بودن تاریخ عرضه رسمی و نهایی سرویس پخش ویدیوی اپل بیشتر شود.

*کلیک

نظرات بینندگان