arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶

طرح سؤال از وزیر ورزش و جوانان با محوریت بررسی حواشی مسابقات کبدی در گرگان در فراکسیون ورزش مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس نوشت: نماینده مردم کردکوی، ترکمن و بندرگز در مجلس شورای اسلامی از طرح سؤال از وزیر ورزش و جوانان با محوریت بررسی حواشی مسابقات کبدی در گرگان در فراکسیون ورزش مجلس خبر داد.

رامین نورقلی‌پور امشب در جمع خبرنگاران در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون مسابقات کبدی در گرگان و حضور سرمربی مرد تیم ملی کبدی زنان تایلند با روسری زنانه در سالن برگزاری مسابقات، اظهار کرد: من در مورد اینکه آن تصویر در چه محیطی و در چه شرایطی گرفته شده، اطلاعی ندارم و این سؤال مطرح است که اینکه مسؤولان برگزاری مسابقات به این مربی پیشنهاد دادند که با روسری وارد سالن شود و یا موضوع دیگری دارد، اطلاعی ندارم و موضوع قابل بررسی است.

وی اضافه کرد: اما به طور قطع یک دوگانگی در این اتفاق مشخص است که برای ما به هیچ عنوان خوب نیست و اینکه چه با مجوز و توصیه مسؤولان این اتفاق افتاده باشد و یا اینکه خودش به طور خودسرانه این کار را انجام داده باشد کار درستی نبوده و یک دوگانگی را مشخص می‌کند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن و بندرگز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرف دیگر اگر به واقع آقایان نباید در سالن حضور داشته باشند، این امر برای همه آقایان باید یکسان اجرا شود و شامل مربیان هم می‌شود، درغیراینصورت به نظرم این دوگانگی در اجرا قابل توجیه نیست.

نورقلی‌پور بیان کرد: ما باید دیدگاه‌های خود را در این ارتباط اصلاح کنیم و یک قاعده کلی در این خصوص داریم که باید به آن قواعد کلی پایبند باشیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص اینکه با این اتفاق به طور قطع میزبانی‌های آینده گلستان برای مسابقات ورزشی زیر سؤال می‌رود، گفت: این موضوع قابل پیگیری و قابل سؤال از وزیر ورزش و جوانان به عنوان بالاترین مقام مسؤول برگزاری مسابقات است.

نماینده مردم شهرهای غرب استان گلستان با اشاره به اینکه این موضوع قابل توجیه نیست، تصریح کرد: من بعد از انتشار این تصویر در فضای مجازی شب گذشته آن را دیدم و برایم قابل هضم نبود.

نورقلی‌پور تأکید کرد: این موضوع قابل پیگیری است و موضوع در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون مربوطه از وزیر ورزش سؤال خواهد شد و اگر قانع شدیم موضوع در کمیسیون پایان خواهد یافت و اگر قانع نشدیم با توجه به اینکه موضوع گستردگی ملی پیدا کرده است، می‌توان موضوع را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز بررسی کرد.

نظرات بینندگان