arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶

ائتلاف سعودی - اماراتی: نه در ایران بازی می‌کنیم نه در قطر

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد که نماینده‌های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا نه در ایران به میدان خواهند رفت و نه در قطر.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد که نماینده‌های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا نه در ایران به میدان خواهند رفت و نه در قطر.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الریاض، با وجود این که کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری بازی در زمین بی طرف را رد کرد اما دو کشور عربستان و امارات هم چنان با این موضوع مخالف هستند.

روزنامه الریاض به نقل از عادل عزت رئیس فدراسیون فوتبال عربستان نوشت: دلایلی وجود دارد که مانع از رفتن ورزشکاران ما به ایران می‌شود. فیفا چنین قانونی را به تصویب رساند و به همین خاطر هیچ ورزشکاری از ما به ایران نخواهد رفت. تا زمانی که شرایط فراهم نشود به بازی در زمین بی طرف ادامه‌ خواهیم داد. روابط ما با ایران به خاطر حمله به سفارت قطع شده است و تا زمانی که این روابط عادی نشود در ایران بازی نمی‌کنیم. درباره قطر هم شرایط همین گونه است و در صورت هم گروهی با تیم های قطری هم در زمین بی‌طرف بازی می‌کنیم.

روزنامه الریاض عربستان نوشت: کشور امارات هم موضع گیری مانند عربستان دارد و این کشور هم حاضر نیست که نه در ایران و نه در قطر نماینده‌های خود را به میدان بفرستد. با این وضعیت باید منتظر ماند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم جدیدی را بگیرد.

نظرات بینندگان